هفت بازیکن برتر که بدون تیم مانده‌اند

فصل جدید در تمام لیگ‌های مطرح اروپایی آغاز شده است؛ با این وجود هنوز چند بازیکن شناخته شده در بازار بازیکنان آزاد وجود دارند. آنها همچنان بدون تیم هستند، هر چند که هر لحظه می‌توانند قرارداد ببندند.

هفت بازیکن برتر که بدون تیم مانده‌اند
به گزارش زنهار،فصل جدید فوتبال باشگاهی در اروپا شروع شده و همچنان هفت بازیکن برتر و مشهور بدون تیم مانده‌اند.فصل جدید در تمام لیگ‌های مطرح اروپایی آغاز شده است؛ با این وجود هنوز چند بازیکن شناخته شده در بازار بازیکنان آزاد وجود دارند. آنها همچنان بدون تیم هستند، هر چند که هر لحظه می‌توانند قرارداد ببندند. از میان آنها فقط یک بازیکن زیر 30 سال سن دارد.

داوید دخه‌آ (دروازه‌بان - 32 ساله)

این دروازه‌بان اسپانیایی 12 سال گذشته را در منچستریونایتد سپری کرده است. تابستان امسال قرارداد او به پایان رسید و دخه‌آ  وارد بازار بازیکنان آزاد شد. به نظر می‌رسید که دخه‌آ به سرعت یک باشگاه جدید برای خود پیدا می‌کند اما او فصل جدید را به عنوان بازیکن بدون تیم شروع کرد.اخباری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه رئال مادرید به دنبال جذب دخه‌آ است اما در نهایت باشگاه مادریدی کپا آریزابالاگا را انتخاب کرد و داوید اکنون با بایرن در ارتباط است. آیا او قبل از سپتامبر تیم جدیدی پیدا می‌کند؟

جسی لینگارد (هافبک - 30 ساله)

هافبک پیشین منچستریونایتد هنوز باشگاه جدیدی پیدا نکرده است. این بازیکن فصل قبل را با ناتینگهام فارست گذراند (20 بازی، دو گل، دو پاس گل) و سپس بازیکن آزاد شد. جسی همچنان با حضور در تمرینات وستهام آمادگی خود را حفظ می‌کند،  او  سال 2021 در آنجا بازی کرد. چند هفته پیش لینگارد به زسکا  مسکو پیشنهاد شد اما طرفین به توافق نرسیدند.

الکسیس سانچس (مهاجم - 32 ساله)

این بازیکن شیلیایی فصل قبل را در مارسی سپری کرد و پس از آن وارد بازار بازیکنان آزاد شد. او 44 بازی انجام داد، 18 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد. سانچس تجربه نسبتاً غنی بازی در اروپا (اودینزه، بارسلونا، آرسنال، منچستریونایتد، اینتر، مارسی) را دارد. این احتمال وجود دارد که الکسیس دوباره بخواهد در یکی از باشگاه‌های برتر قاره اروپا به کار خود ادامه دهد. پیشتر جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر از تمایل سانچس برای بازگشت به باشگاه میلان خبر داد. آیا او این کار را خواهد کرد؟

ادن هازارد (وینگر - 32 ساله)

اخیراً نام هازارد با آسیب‌دیدگی عجین شده است. این فوتبالیست در چهار سال گذشته برای رئال مادرید بازی کرد. به مدت چهار سال این بازیکن بلژیکی تنها 76 بازی انجام داد و فصل گذشته او فقط 10 بار وارد زمین شد. در نیمه اول ماه آگوست گزارش شد که هازارد به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک شده است. کمی بعد مشخص شد که هازارد هنوز چند پیشنهاد دارد. بلژیک، عربستان سعودی یا MLS، ادن را در این فصل کجا خواهیم دید؟ آیا به کارش پایان می‌دهد؟

سرخیو راموس (مدافع - 37 ساله)

بازیکن عنوان‌دار اسپانیایی در دیدار پایانی فصل گذشته از پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کرد. او این کار را با لیونل مسی انجام داد. مسی تیم جدیدی در آمریکا پیدا کرد اما راموس همچنان بدون تیم است. شایعاتی در مطبوعات در مورد انتقال احتمالی این بازیکن اسپانیایی به ترکیه (بشیکتاش، گالاتاسرای) منتشر شد اما سرخیو حقوق بسیار بالایی دارد. بالاتر از استانداردهای باشگاه‌های ترکیه.اخیرا اطلاعاتی مبنی بر انتقال احتمالی یک مدافع به MLS منتشر شده است. راموس در حال بررسی گزینه‌های خارج از اروپا است.

روبرتو پریرا (هافبک - 32 ساله)

پریرا به اندازه دخیا یا راموس نام بزرگی نیست، اما این بازیکن از سال 2011 در لیگ‌های برتر اروپا بازی می‌کند. او برای اودینزه، یوونتوس و واتفورد بازی کرد. در فهرست دستاوردهای این بازیکن آرژانتینی، دو اسکودتو، دو پیروزی در جام حذفی ایتالیا و یک پیروزی در سوپرجام وجود دارد.روبرتو سه سال گذشته را با اودینزه گذراند و  ترانسفر مارکت قیمت روبرتو  را 6 میلیون یورو اعلام کرده که بیشتر از هازارد یا راموس است. شاید خیلی زود پریرا با یک باشگاه جدید از اروپا قرارداد ببندد اما تا اینجای کار او بدون تیم است.

میسون گرین وود (مهاجم - 21 ساله)

داستان گرین وود با بازیکنان دیگر این لیست متفاوت است. میسون در لیست بازیکنان منچستریونایتد قرار داشت، اگرچه بیش از یک سال و نیم بود که برای این تیم بازی نکرده بود. او به تجاوز متهم شد و دادگاهش مدت زیادی به طول انجامید. در ابتدای سال 2023، اتهامات علیه میسون لغو شد اما منچستریونایتد همچنان این فوتبالیست را از تمرینات و مسابقات محروم کرد.چند روز قبل، باشگاه تصمیم گرفت قرارداد مهاجم 21 ساله خود را پس از توافق دوجانبه فسخ کند. ما منتظر باشگاهی هستیم تا این بازیکن انگلیسی را انتخاب کند.

منبع:وانانیوز

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار