بازیکن جدید گل محمدی قربانی گزینه پرسپولیس می شود؟

طلایی‌پوشان نمایشی کم‌نقص در این حدودا ۱۸۰ دقیقه داشته‌اند و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌شان شهریار مغانلو بوده است. آقای گل فصل پیش لیگ برتر در این دوره هم با توپی پر کار خود را آغاز کرده است.

بازیکن جدید گل محمدی قربانی گزینه پرسپولیس می شود؟
به گزارش زنهار، شهریار مغانلو شروعی فوق‌العاده در لیگ بیست‌وسوم داشت تا حالا احتمال دعوت دوباره‌اش به اردوی تیم ملی افزایش پیدا کند. پیروزی ۳ بر یک برابر تراکتور و ۲ بر صفر مقابل ذوب‌آهن باعث شده تا سپاهان به واسطه گل زده بیش‌تر نسبت به استقلال و تفاضل گل بالاتر در مقایسه با پرسپولیس، صدرنشین لیگ بیست‌وسوم تا پایان هفته دوم نام بگیرد. طلایی‌پوشان نمایشی کم‌نقص در این حدودا ۱۸۰ دقیقه داشته‌اند و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌شان شهریار مغانلو بوده است. آقای گل فصل پیش لیگ برتر در این دوره هم با توپی پر کار خود را آغاز کرده است.

سندرومی که روی شهریار اثر ندارد!

از لیگ هجدهم تا لیگ بیست‌ودوم آقای گل‌های لیگ برتر در فصل پس از آقای گلی دچار افتی عجیب شدند و نتوانستند درخشش دوره پیشین را تکرار کنند. لوسیانو پریرا، کی‌روش استنلی، شیخ دیاباته، سجاد شهباززاده و گادوین منشا قربانیان این سندروم بودند و تصور می‌شد که شاید شهریار هم اسیر آن شود اما تا پایان هفته دوم این ماجرا به کلی منتفی است. جالب است بدانید مغانلو فصل قبل در پایان هفته دهم، ۲ گله شد و حالا در همان دو هفته نخست به رکورد لیگ قبلی خود رسید. اتفاق عجیب آن است که همانند دوره گذشته بازهم ذوب‌آهن و تراکتور، اولین شکارهای شماره ۱۰ سپاهان بودند.

تاثیرگذار روی ۶۰ درصد گل‌ها

سپاهان تا به اینجای کار با زدن ۵ گل، بهترین آمار گلزنی را در بین ۱۶ تیم حاضر در مسابقات به خود اختصاص داده است. شهریار مغانلو و رضا اسدی به اتفاق یکدیگر با ۲ گل و یک پاس گل، موثرترین مهره‌های لیگ تا به اینجای کار بوده‌اند. مغانلو در دیدار برابر تراکتور، یک گل زد و در هفته دوم مقابل ذوب‌آهن ابتدا موفق به گرفتن یک پنالتی شد و در ادامه پاس رضا اسدی را به یک گل زیبا تبدیل کرد. این ۲ بازیکن این‌بار نه مقابل هم، بلکه در کنار یکدیگر برای آقای گلی رقابت خواهند داشت.

کافا برای مغانلو کافی بود

یکی از مهم‌ترین غایب‌های اردوی تیم ملی ایران در تورنمنت کافا، شهریار بود. او که در اولین اردویی که زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شد جزو حاضرین بود، نتوانست در قرقیزستان و ازبکستان همراه ملی‌پوشان باشد و همین مساله کافی بود تا مغانلو با انگیزه‌ فراوان برای متقاعد کردن سرمربی تیم ملی دست به کار شود و خیلی زود با نمایشی که در ۲ هفته آغازین لیگ داشت، همگان را مجاب کرد که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی است. این بازیکن ۲۸ ساله به هیچ وجه دوست ندارد از سفر به قطر برای جام ملت‌های آسیا جا بماند. باید دید قلعه‌نویی در فیفا دی پیش رو و در مصاف با بلغارستان و آنگولا بار دیگر مهاجم سپاهان را دعوت می‌کند یا خیر. اگر این اتفاق رخ بدهد، شاید شهاب زاهدی کسی باشد که نامش از بین دعوت‌شده‌ها خط خواهد خورد.

تمرکزی که از دست نرفت

کشمکش بسیار فراوانی وجود داشت مبنی بر اینکه شهریار مغانلو در سپاهان می‌ماند یا خیر. ابتدا بحث بر سر این بود که او قرار است به پرسپولیس بازگردد اما سپاهان اجازه چنین انتقالی را نداد. سپس این شایعه به‌وجود آمد که جذب چند مهاجم باعث شده تا مغانلو ساز جدایی را کوک کند و مجددا هوای لژیونر شدن به سرش بزند. اما بازهم اتفاق جدیدی رخ نداد و ستاره اسبق تیم‌های پیکان و ملوان در سپاهان ماندنی شد. جالب است که مغانلو تمرکز خود را در این مدت از دست نداد و در تمام تمرینات تیمش حاضر بود و لیگ را هم به بهترین شکل شروع کرد تا نشان بدهد تفکر حرفه‌ای دارد و تمرکزش هیچ‌گاه تحت تاثیر این شایعات به هم نریخت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار