عزیز دل نکونام امروز علیه اوست!

ملوان در هفته اول لیگ برتر با وجود اینکه از حضور تماشاگرانش بهره می‌برد اما مقابل ذوب‌آهن به خاطر یک اشتباه شکست خورد.

عزیز دل نکونام امروز علیه اوست!

به گزارش زنهار، ملوانی‌ها حالا سراپا انگیزه هستند تا بتوانند باخت هفته قبل را جبران کنند. البته آنها کار سختی مقابل استقلال دارند اما ناامید نیستند. رضا جعفری مهاجم انزلی‌چی‌ها که فکر می‌کند ملوان می‌تواند با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست دهد، درباره شرایط تیمش، مدعیان لیگ برتر، نبود تماشاگران و... صحبت‌‌‌های جالبی دارد

 شرایط ملوان بعد از باختی که مقابل ذوب‌آهن متحمل شدید، چطور است؟

بازی اول متأسفانه نتیجه لازم را به دست نیاوردیم. در آن بازی باید بهتر عمل می‌کردیم و لایق کسب امتیاز بودیم اما این شانس را از دست دادیم که باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

بازی بعد با استقلال است. فکر می‌کنی می‌توانید مقابل استقلال، آن باخت را جبران کنید؟

بازی با استقلال، به اندازه کافی به حریفان انگیزه کافی می‌دهد. استقلال همیشه استقلال است ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. باید بازی خوبی انجام دهیم تا حداقل امتیاز را به دست بیاوریم.

چه نتیجه‌ای را برای این بازی پیش‌بینی می‌کنی؟

پیش‌بینی سخت است و هر تیمی تلاش کند مزد زحماتش را می‌گیرد. من فکر می‌کنم بازی ۲ بر یک یا یک بر یک می‌شود.

یعنی ۲ بر یک می‌برید؟

بله، ما تیم خیلی خوبی هستیم که سرمربی خیلی خوبی هم داریم. شرایط بازی مهم است و چون استقلال از حضور تماشاگرانش هم بهره نمی‌برد، راحت‌تر بازی می‌کنیم. اگر بتوانیم تاکتیک‌ها و برنامه‌های کادرفنی را اجرا کنیم، می‌توانیم ببریم.

یعنی نبود تماشاگران به سود ملوان است.

 خیلی از حریفان استقلال و پرسپولیس معتقدند تماشاگران این تیم‌ها به آنها هم انگیزه می‌دهند. با این مسأله موافق هستی؟

درست است انگیزه می‌دهند اما اگر تماشاگران نباشند، برای ما بهتر است و باید از این مسأله بتوانیم استفاده کنیم. هواداران همیشه انگیزه می‌دهند و هواداران استقلال هم همیشه نشان دادند تیم خودشان را تشویق می‌کنند. حضور تماشاگران لذتبخش است اما نبود تماشاگران چون به ضرر استقلال خواهد بود، به نفع ما است.

 در بازی با ذوب‌آهن نتوانستی گل بزنی. فکر می‌کنی در این بازی می‌توانی دروازه حریف را باز کنی؟

قطعاً وظیفه‌ام گلزنی است و باید از فرصت‌ها استفاده کنم. اول باید به تیم کمک کنم و بعد هم گلزنی به نفع خودم هم خواهد بود.

 با توجه به اینکه یک هفته از رقابت‌های فصل بیست و سوم گذشته است و تقریباً شرایط تیم‌ها مشخص شده، فکر می‌کنی ملوان در پایان فصل می‌تواند چه جایگاهی را به دست بیاورد؟

الان زود است صحبت کنیم و باید چند هفته بگذرد. قطعاً همه تیم‌ها خوب هستند و به نظرم جدول ۲ تکه می‌شود و یکسری بالای جدول برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگند و یکسری هم در نیمه دوم جدول هستند. دقیقاً مثل لیگ انگلیس شده و تیم‌هایی که هزینه زیادی کردند از جمله سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور در یک سطح قرار گرفتند و بقیه تیم‌ها در رتبه‌های دیگر.

 چه تیم‌هایی را مدعی اصلی کسب قهرمانی می‌دانی؟

مدعیان اصلی مثل فصل گذشته پرسپولیس و سپاهان هستند. پرسپولیس باثبات است و مربی خوبی دارد. این ثبات، امتیاز بزرگی است. تیم یکدل و هماهنگ و خوبی هستند که می‌توانند باز هم موفق باشند.

 چرا از استقلال در میان گزینه‌های قهرمانی نام نبردی؟

استقلال تنها امتیازی که دارد حضور آقا جواد (نکونام) است. خیلی اتفاقات افتاد و بازیکنان زیادی رفتند. مدیریت هم ثبات نداشت و شرایط متفاوتی دارند. البته آقا جواد می‌تواند از تجربه و مهارت خود استفاده کند و تیم را به موفقیت برساند اما کار کردن در آن شرایط سخت است.

 قبلا ظاهراً با نکونام هم‌تیمی بودی؟

بله، تقریباً یک نیم فصل در سایپا هم‌تیمی بودیم. شخصیت مثال‌زدنی دارد و در مربیگری هم دیدیم که موفق است و می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار