خوش و بش سِری روزبه چشمی با نکونام جلوی چشم همه!

از جمله اتفاقات جالب توجه در تمرین اول استقلال پس از پیروزی مقابل صنعت نفت دیدار کاپیتان استقلال با هم تیمی‌هایش بود.

خوش و بش سِری روزبه چشمی با نکونام جلوی چشم همه!

به گزارش زنهار، روزبه چشمی کاپیتان دوم تیم استقلال که به دلیل محرومیت در دیدار اول نتوانسته بود استقلال را در بازی هفته نخست همراهی کند در اولین جلسه تمرینی استقلال در تهران پس از پیروزی ۳ بر ۰ مقابل صنعت نفت آبادان دیدار ویژه‌ای با هم تیمی‌هایش داشت.

روزبه چشمی که برای همراهی تیم استقلال در بازی دوستانه این تیم با حریف تدارکاتی در محل تمرین حضور یافته بود با دیدن بازیکنان تیم استقلال تبریک ویژه‌ای به آنها گفت و این پیروزی را سر آغاز راه مهمی دانست که قرار است او و هم تیمی‌هایش با یکدیگر ادامه بدهند. از سوی دیگر بازیکنان استقلال نیز با روزبه چشمی به گرمی برخورد کردند و از جشن پیروزی پس از دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان داستان‌های خودشان را برای کاپیتان دوم تیم استقلال تعریف کردند.

از جمله اتفاقات جالب توجه در حاشیه دیدار دوستانه استقلال صحبت‌های ویژه جواد نکونام با روزبه چشمی بود. این روزها صحبت در این باره که روزبه چشمی در ترکیب تیم استقلال مقابل ملوان جای خواهد داشت یا نه بحث محافل ورزشی است. در دیدار قبل مهدی مهدی پور همراه با زبیر نیک نفس و آرش رضاوند ۳ هافبک میانی تیم استقلال را تشکیل می‌دادند که حالا باید دید برای دیدار با ملوان کدامیک از این بازیکنان از ترکیب خارج می‌شوند تا روزبه چشمی به جای آنها وارد ترکیب اصلی شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار