واکنش روحیه‌بخش رونالدو به شکست غیرمنتظره مقابل صربستان

کریستیانو رونالدو که از شکست اخیر تیم ملی پرتغال و باخت مقابل صربستان به شدت عصبانی بود، در پایان بازی پیامی اینستاگرامی منتشر کرد که به نظر می رسد که نشان از آرامش او پس از خشمی طوفانی دارد.

واکنش روحیه‌بخش رونالدو به شکست غیرمنتظره مقابل صربستان

به گزارش زنهار، پرتغال با گل میتروویچ در دقیقه 90 در مقابل صربستان شکست خورد و شانس حضور مستقیم در جام جهانی را از دست داد و حالا باید راهی پلی آف شوند. رونالدو ساعاتی بعد از بازی در پیامی اینستاگرامی نوشت:" فوتبال برای یک بار دیگر به ما نشان داد که دردناک ترین مسیرها آنهایی هستند که به مورد علاقه ترین نتایج ختم می شوند. نتیجه دیروز بسیار سخت بود اما برای این که روحیه ما را ازبین ببرد، کافی نبود. هدفمان برای حضور در جام جهانی روسیه خیلی زنده است و می دانیم که برای رسیدن به آن جا باید چه کار کنیم. توجیهی وجود ندارد، پرتغال در راه قطر خواهد بود."

کریستیانو رونالدو حالا تمرکز خود را روی جام جهانی 2022 قطر گذاشته است چرا که در سن 36 سالگی این جام جهانی می تواند آخرین تورنمنت ملی او باشد چرا که در زمان جام جهانی 37 ساله خواهد شد. به نظر می رسد که هیچ کس دوست ندارد که رونالدو در جام جهانی حضور نداشته باشد چرا که هیجان مسابقات بدون ستاره پرتغالی کم خواهد شد. 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار