تراکتور و سپاهان با چاشنی انتقام در حضور چهره‌های جنجالی

در حساس‌ترین دیدار هفته اول بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان اصفهان، از ساعت ۱۹ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تراکتور تبریز است.

تراکتور و سپاهان با چاشنی انتقام در حضور چهره‌های جنجالی

به گزارش زنهار،در حساس‌ترین دیدار هفته اول بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان اصفهان، از ساعت ۱۹ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تراکتور تبریز است.این دیدار در شرایطی در اصفهان برگزار می‌شود که در فصل گذشته با توجه به قوانین سازمان لیگ برای عدم حضور تماشاگران، سپاهان نتوانست از حضور تماشاگران خود در بازی با تراکتور بهره‌مند شود اما با این وجود این تیم موفق شد با نتیجه چهار بر دو تراکتور را مغلوب کند.تراکتور اما در بازی برگشت در حضور پرشور تماشاگران تبریزی موفق شد با تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی، سپاهان صدرنشین را مغلوب کند تا فاصله امتیازی پرسپولیس با طلایی‌پوشام کمتر شود و در نهایت با باخت مقابل ملوان صدر را از دست بدهند. این باخت سپاهان در تبریز حواشی زیادی نیز داشت و این باشگاه به شدت به استفاده تماشاگران تراکتور از لیزر در طول بازی معترض بود.اصفهانی‌ها بی‌صبرانه منتظر دیدار با تراکتور در نقش‌جهان هستند و عطش انتقام از تراکتور بابت شکست فصل گذشته که در نهایت منجر به از دست دادن قهرمانی سپاهان شد را دارند.اما مهم‌ترین نکته این دیدار، حضور چهرهای جنجالی در ترکیب دو تیم است که سابقه عضویت در تیم مقابل را دارند و حتی برخی از این بازیکنان در فصل گذشته در لباس تیم رقیب حضور داشتند و حالا باید فصل را در مقابل تیم سابق خود آغاز کنند که این حضور این بازیکنان می‌تواند باعث بالا بردن حساسیت و جذابیت این بازی شود.

انتقال جنجالی اسدی و کاوه به سپاهان

2 نفر از مهم‌ترین چهره‌های این بازی رضا اسدی و کاوه رضایی بازیکنان سابق تیم فوتبال تراکتور هستند که در این فصل برای سپاهان به میدان می‌روند. اسدی که پس از پایان قرارداد یک ساله خود با تراکتور سرانجام تصمیم به جدایی از جمع شاگردان پاکو خمس گرفت و سپاهان را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد. انتقال آقای گل سابق تراکتور به سپاهان حواشی زیادی داشت تا جایی که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور مدعی شد که سپاهان با پیشنهاد چهار برابر بالاتر از تراکتور این بازیکن را به خدمت گرفته است.

این ادعای زنوزی بدون پاسخ از طرف باشگاه سپاهان نماند و این باشگاه نیز مدعی شد که اصلا چنین پیشنهادی مطرح نبوده و در مقابل به دلیل اظهارات زنوزی از او به کمیته اخلاق شکایت کرد که حالا باید منتظر ماند تا مشخص شود که این قضیه به کجا ختم می‌شود.

کاوه رضایی اما انگیزه بسیار بالایی برای این دیدار دارد. رضایی ابتدای فصل گذشته از بلژیک به فوتبال ایران بازگشت و پس از اینکه نتوانست با استقلال به توافق برسد، راهی تراکتور شد. این بازیکن در تراکتور عملکرد درخشانی نداشت تا رفته رفته به یک مهره نیمکت نشین در ترکیب تراکتور تبدیل شود. رضایی نیم فصل تصمیم به جدایی گرفت و با فسخ قرارداد یک طرفه خود با تراکتور به مقصد استقلال از این تیم جدا شد که با شکایت تراکتور این بازیکن محکوم شد و مجبور به بازگشت به تبریز شد.

خمس اما اجازه حضور او را در تمرینات نداد تا رضایی یک نیم فصل سکونشین شود. او سرانجام با حواشی زیاد در ابتدای این فصل راهی سپاهان اصفهان شد و تراکتور یک‌بار دیگر اقدام به شکایت از این بازیکن کرد که پرونده آن‌ها در جریان است و هنوز مشخص نشده که آیا یک‌بار دیگر رضایی محکوم می‌شود یا خیر؟

هادی محمدی مدافع فصل گذشته تراکتور که کاپیتان سوم این تیم نیز محسوب می‌شود نیز در پایان فصل با توجه به اتمام قراردادش تصمیم گرفت از جمع تی‌تی‌ها جدا شود و او نیز سپاهان اصفهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. البته بعید به نظر می‌رسد با توجه به اینکه این بازیکن دیر به تمرینات سپاهان اضافه شده، فرصت بازی در مقابل تیم سابق خود را پیدا کند.

فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و احسان پهلوان نیز در مقطعی سابقه حضور در تراکتور را دارند اما این بازیکنان حاشیه یا جنجالی با هواداران یا تیم فوتبال تراکتور ندارند.

شجاع و سعید تنها سپاهانی سابق

شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور در مقطعی برای گذراندن خدمت سربازی خود از تیم فوتبال سپاهان راهی تبریز شده بود و در ادامه راهی پرسپولیس شد. این مدافع یک بار دیگر پس از بازگشت به فوتبال ایران راهی تبریز شده تا فصل جدید را در لباس تی‌تی‌ها به میدان برود.

سعید آقایی مدافع چپ‌پا و مغضوب تی‌تی‌ها که محصول آکادمی باشگاه تراکتور نیز محسوب می‌شود، در مقطعی از تراکتور راهی سپاهان شده بود و در ادامه راهی تیم فوتبال پرسپولیس شد. شایعات زیادی در رابطه با فسخ قرارداد آقایی به دلیل نارضایتی هواداران تراکتور از این خرید به گوش می‌رسید که در نهایت با صحبت‌های زنوزی مالک باشگاه تراکتور و درخواست وی از هواداران برای بخشش این بازیکن، به نظر می‌رسد کمی رابطه او هواداران بهتر شده باشد و حالا باید در اولین دیدار خود مقابل سپاهانی قرار بگیرد که عملکرد درخشانی در زمان حضورش در لباس این تیم داشت.

منبع:ایرنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار