مورد تکراری رادو و پرسپولیس

دروازه‌بان کروات قرمزها همچنان موفق به دریافت مطالبات خود نشده است.

مورد تکراری رادو و پرسپولیس

به گزارش منیبان، بوژیدار رادوشوویچ که در لیگ بیستم فرصت زیادی برای حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس به دست نیاورد و حواشی بسیاری با ابراهیم شکوری معاون سابق این باشگاه داشت همچنان بابت فصل گذشته از قرمزها طلبکار است.

در حالی که بازیکنان پرسپولیس با دریافت 40 درصد باقیمانده از مبلغ قرارداد و آپشن‌های فصل گذشته، کلیه مطالبات خود را دریافت کردند و حتی 5 درصد از مبلغ قرارداد فصل جدید نیز به حساب آنها واریز شده اما دروازه بان کروات پرسپولیس هنوز از باشگاهش بابت فصل گذشته طلب دارد.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است که او 20 درصد از مجموع مطالبات فصل گذشته را طلب دارد و برای فصل جدید نیز تاکنون چیزی دریافت نکرده است. این دروازه بان کروات که قصد داشت به دلیل عدم دریافت مطالبتش با رسانه‌ها صحبت کند به دلیل اینکه مقابل گل‌گهر در ترکیب اصلی حضور داشت و این احتمال وجود دارد مقابل مس رفسنجان نیز در ترکیب باشد، فعلا قید مصاحبه اعتراضی را زده و منتظر اقدام باشگاه برای دریافت مطالباتش است.

باید منتظر ماند و دید در ادامه وضعیت او و باشگاه پرسپولیس به کجا خواهد رسید و پرسپولیس چه زمانی مطالبات دروازه‌بان کرواتش را پرداخت خواهد کرد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار