الگری: در مقابل رئال مادرید دفاع خوبی کردیم

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یووه در مصاحبه ای که پس از بازی انجام داد، در مورد عملکرد تیمش و اهداف آن برای فصل پیش رو صحبت کرد.

الگری: در مقابل رئال مادرید دفاع خوبی کردیم

به گزارش زنها،اسکای ایتالیا | یوونتوس در جریان دومین بازی دوستانه خودش در تور پیش فصل آمریکا، مقابل رئال مادرید به پیروزی 3-1 رسید. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یووه در مصاحبه ای که پس از بازی انجام داد، در مورد عملکرد تیمش و اهداف آن برای فصل پیش رو صحبت کرد. این برهه از فصل را با اجرای یک عملکرد خوب مقابل یک تیم بسیار قدرتمند به پایان رساندیم، حریفثی که از لحاظ تکنیکی و فیزیکی فوق العاده است. در 25 دقیقه ابتدایی بازی خیلی خوبی انجام دادیم و پس از آن کنترل میدان به دست رئال مادرید افتاد.

الگری ادامه داد: 

با این حال اتفاق عجیبی رخ نداده است. از عملکرد تیم راضی هستم، خوب دفاع کردیم و البته می توانستیم بهتر از این هم باشیم. ما اینجا در فلوریدا بیشتر از این که از گرما اذیت شویم، باید با رطوبت عذاب آور هوا کنار می آمدیم. اما خودمان را با شرایط تطبیق دادیم و دیدیم که بازی پرسرعتی از آب درآمد. 

سرمربی یوونتوس در نهایت از هدف تیمش برای فصل پیش رو گفت:

یک سفر طولانی را شروع کرده ایم. با وجود این که فصل گذشته را در رتبه سوم به پایان رسانید و حق داشتیم سهمیه لیگ قهرمانان را داشته باشیم، از رقابت در اروپا محروم هستیم. تمام تمرکز ما باید روی سری آ و قهرمانی در آن باشد تا در نهایت در فصل 25-2024 به مهم ترین تورنمنت فوتبالی برگردیم. 

منبع:طرفداری

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار