ستاره ملی‌پوش از دست استقلال پرید!

شانس حضور بازیکن تیم ملی ایران در استقلال کمتر شد.

ستاره ملی‌پوش از دست استقلال پرید!

به گزارش زنهار؛ استقلال در پست وینگر چپ و راست دو بازیکن خوب را از دست داده است. محمد محبی و مهدی قایدی و طبیعی است با وجود جذب مهرداد محمدی باز هم نیاز به خرید بازیکن در این پست داشته باشد.

یکی از بازیکنانی که استقلال در پست وینگر به دنبال آن است امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم شارلروا است. بازیکنی که یکی از ارکان قهرمانی استقلال در دوره مربیگری فرهاد مجیدی بود و به لطف درخشش در ترکیب تیم آبی راهی تیم بلژیکی شد.

۸۰۰ هزار یورو مبلغی است که باشگاه شارلروا برای صدور رضایتنامه امیرحسین حسین زاده درخواست کرده است. استقلال به سبب بحران‌های مالی حاضر نیست این مبلغ را برای دریافت رضایتنامه حسین‌زاده پرداخت کند و در پیامی که برای این بازیکن ارسال کرده از وی خواست در صحبت با باشگاه مبلغ رضایتنامه‌اش را کاهش دهد.

استقلال به سبب بالا بودن پیشنهاد مالی باشگاه سانتاکلارا برای فروش محمد محبی قید این بازیکن را زد و در نهایت این بازیکن راهی روستوف روسیه شد. باشگاه روسی برای خرید این بازیکن ۸۵۰ هزار یورو به پرتغالی‌ها پرداخت کرد.

باشگاه استقلال برای اینکه تماشاگرانش را راضی کند اسناد مذاکره با باشگاه سانتاکلارا برای خرید قطعی محمد محبی منتشر کرد که این مذاکرات بی‌نتیجه ماند و در نهایت این بازیکن تاثیرگذار راهی روسیه شد.

گفته می‌شود باشگاه استقلال برای خرید حسین‌زاده بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار یورو نمی‌تواند هزینه کند و این سیاست حضور این بازیکن را هم در جمع آبی‌پوشان منتفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار