عابدزاده در یک‌قدمی استقلال

احتمال پیوستن امیر عابدزاده به استقلال قوت گرفت.

عابدزاده در یک‌قدمی استقلال

به گزارش زنهار؛ تیم فوتبال استقلال در حالی خود را آماده رقابت در فصل جدید لیگ برتر می‌کند که هنوز معمای این تیم در قفس توری برای فصل پیش‌رو حل نشده و استقلالی‌ها نمی‌دانند کدام دروازه‌بان از دروازه این تیم حراست خواهد کرد.

این در شرایطی است که بعد از به پایان رسیدن قرارداد حسینی با استقلال و از آن جایی که این دروازه‌بان عملکرد خوبی را در دوره گذشته از خود به ثبت نرسانده بود، زمزمه‌های جدایی او از استقلال قوت گرفته اما این بازیکن با وجود خداحافظی، عصر دیروز در محل تمرین شاگردان نکونام حاضر شد تا شایعه تداوم همکاری دوباره‌اش با استقلال شدت بگیرد.

البته براساس شنیده‌ها ظاهرا آبی‌ها در آستانه توافق با امیر عابدزاده قرار دارند و طبق آخرین خبری که شب گذشته داشتیم مذاکرات طرفین برای رسیدن به توافق نهایی ادامه داشت. در این خصوص روز گذشته از توافق بر سر جذب خالدآبادی، گلر ملی‌پوش تیم هوادار در استقلال خبر دادیم و به‌نظر می‌رسد در هر صورت بدون توجه به سرنوشت همکاری حسینی یا هر گلر مطرح ایرانی یا خارجی دیگری با آبی‌ها، با اضافه شدن خالدآبادی، رضایی که به سن بالای 23 سال رسیده از لیست استقلالی‌ها خارج خواهد شد.

با همه این اوصاف با وجود پیوستن گلر تیم ملی امید به استقلال بازهم معمای دروازه‌بانی این تیم تا این جای کار حل نشده باقی مانده است. 

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار