شوک سنگین سپاهان به پرسپولیس!

باشگاه سپاهان کار پرسپولیسی‌ها را دشوارتر کرد.

شوک سنگین سپاهان به پرسپولیس!

به گزارش زنهار؛ شهریار مغانلو فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد ولی با مدیران سپاهان اختلاف نظرهایی پیدا کرد. شهریار که فصل بسیار خوبی را سپری کرد در اردوی ترکیه با سپاهانی ها حضور دارد ولی شایعه جدایی او از این تیم طی روزهای گذشته به صورت جدی به گوش رسید.

یحیی گل‌محمدی که یک نیم فصل با مغانلو در پرسپولیس کار کرده بود، علاقه زیادی به این بازیکن دارد و همواره از اینکه شهریار را دوباره در تیمش داشته باشد، استقبال می کند.

از همین رو با توجه به اینکه سپاهان کاوه رضایی و عیسی آل کثیر را به خدمت گرفت و همچنین به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است، گفته شد که شهریار از سپاهان جدا خواهد شد و به پرسپولیس بازخواهد گشت.

با توجه به اینکه سپاهان و پرسپولیس رقبای جدی هم در لیگ محسوب می شوند، مشخص بود که باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی حاضر نیست به پرسپولیس بازیکن بدهد.

اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی شد. شنیده ها حاکی از آن است که سپاهانی ها به مغانلو اعلام کردند نمی تواند راهی پرسپولیس شود ولی اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد، می تواند با پرداخت ۸۰۰ هزار دلار که حدودا ۴۰ میلیارد می شود، از سپاهان جدا شود.

حال مشخص نیست آینده شهریار در سپاهان چه خواهد شد و او فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند یا راهی تیم دیگری می شود.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار