قماربازی ستاره لیگ برتر!

بازیکن فوتبال قمارباز از آب درآمد.

قماربازی ستاره لیگ برتر!

به گزارش زنهار؛ هری توفلو، بازیکن باشگاه ناتینگهام فارست به ۳۷۵ مورد نقض قوانین شرطبندی اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شده است. تاریخ این اتهامات از ژانویه ۲۰۱۴ تا مارس ۲۰۱۷ بوده است.

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: «هری توفلو بازیکن ناتینگهام فارست به رفتار نادرست در رابطه با قوانین شرط‌بندی ما متهم شده است. این مدافع ۳۷۵ بار قانون E۱ (b)  را بین ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴ تا ۱۸ مارس ۲۰۱۷ نقض کرده است. هری تافلو تا چهارشنبه ۱۹ جولای ۲۰۲۳ فرصت دارد تا پاسخ خود را ارائه دهد.»

توفلو در زمان جرایم ادعایی، بازیکن نوریچ سیتی بود و از آکادمی باشگاه عبور کرده بود. او قبل از امضای قرارداد با میلوال در سال ۲۰۱۸، چندین دوره قرضی را گذراند.

این بازیکن ۲۷ ساله قبل از پیوستن به فارست در تابستان گذشته در لینکلن‌سیتی و هادرزفیلدتاون هم حضور داشت. او در اولین فصل خود در سیتی گراوند ۲۱ بازی برای تیم استیو کوپر در تمامی رقابت‌ها انجام داد.

چند ماه پیش ایوان تونی به دلیل شرط‌بندی از اتحادیه فوتبال انگلیس محرومیت هشت ماهه دریافت کرد. تونی بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ به ۲۶۲ مورد متهم شد و اتحادیه فوتبال انگلیس ۳۰ مورد از این تخلفات را پس گرفت. مهاجم برنتفورد ۱۵ ماه محرومیت دریافت کرد اما پس از اعتراف به اتهاماتش و تشخیص اعتیاد به قمار محرومیتش کاهش یافت.

هفته گذشته، میچ کلارک از پورت ویل پس از اعتراف به ۳۱۲ شرطبندی در یک دوره ۱۳ ماهه تا مارس، به مدت سه ماه محروم شد و ۶۰۰ پوند جریمه شد. اگرچه توفلو به عنوان یک بازیکن لیگ برتر ممکن است با مجازات سنگین‌تری روبرو شود، حتی اگر تخلفات ادعا شده زمانی رخ داده باشد که او در سطح پایین EFL بازی می‌کرد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار