لژیونر تیم ملی در یک‌قدمی استقلال

باشگاه استقلال برای جذب بازیکن مدنظرش تلاش می‌کند.

لژیونر تیم ملی در یک‌قدمی استقلال

به گزارش زنهار؛ تیم فوتبال شارلروا که در حال حاضر امیرحسین حسین‌زاده را به‌ عنوان تنها لژیونر ایرانی در اختیار دارد و علی قلی‌زاده با جدایی از این تیم راهی لخ پوزنان لهستان شده، چهار دیدار تدارکاتی پیش از شروع فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک انجام داده که در هیچ‌کدام از آنها بازیکن ایرانی خود را در اختیار نداشته است.

امیرحسین حسین‌زاده که سال گذشته پس از سپری کردن یک فصل درخشان در استقلال و نقش مهم در قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر تصمیم به جدایی گرفت و راهی شارلروا بلژیک شد در این تیم نیز توانست نمایش خوبی داشته باشد ولی این روزها دوباره بحث بازگشتش به تیم استقلال مطرح شده است.

حسین‌زاده که در فصل اخیر ژوپیر لیگ بلژیک ۲۳ بازی به‌عنوان یار ثابت و تعویضی در رقابت‌های ژوپیر لیگ انجام داد و طی این مدت دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل به نام خود ثبت کرد در هیچ‌کدام از دیدارهای تدارکاتی پیش فصل شارلروا حضور نداشته تا شایعه جدایی و بازگشتش به جمع آبی‌ها قوت بگیرد.

این بازیکن که در اردوی اخیر تیم ملی ایران در تورنمنت کافا حضور داشت در چهارمین مسابقه دوستانه پیش فصل شارلروا مقابل تیم یوپن که چهار بر صفر شکست خوردند مثل سه بازی تدارکاتی قبلی تیمش غایب بود تا مشخص شود بحث بازگشت او به ایران جدی‌تر از همیشه شده است.

حالا در صورتی که استقلال با مدیریت جدید بتواند رضایت باشگاه شارلروا بلژیک را بگیرد، حسین‌زاده به طور قطعی یکی از خریدهای آبی پوشان خواهد شد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار