خط و نشان ستاره جدید سپاهان

مهاجم سپاهان از انگیزه‌هایش با طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت.

خط و نشان ستاره جدید سپاهان

 

به گزارش زنهار؛ کاوه رضایی، مهاجم تازه‌وارد باشگاه سپاهان در جریان اردوی این تیم در ترکیه با سایت رسمی باشگاه سپاهان گفتگویی داشته که در ادامه می‌خوانید.

کاوه در ابتدای این مصاحبه گفت: باشگاه سپاهان فوق‌العاده بزرگ و همیشه از مدعیان است، می‌خواهیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

وی با بیان این‌که سپاهان به جز قدمت، طرفداران فوق‌العاده‌ای دارد، گفت: شهر اصفهان مردم اصیلی دارد، سابقه بازی در اصفهان را داشته‌ام و فوق‌العاده لذت بردم، امیدوارم این تجربه خاطرات گذشته را زنده کند.

رضایی با اشاره به این‌که باشگاه سپاهان فوق العاده بزرگ و با پیشینه بزرگی است، تصریح کرد: سپاهان همیشه بازیکنان بسیار بزرگی داشته است و در سطح ایران و آسیا از تیم‌های پرافتخار و جزو مدعیان بوده است، آرزوی خیلی از بازیکنان است که جزئی از سپاهان باشند و به این تیم کمک کنند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد مورایس گفت: مورایس فوق‌العاده مربی خوبی است، تجربه زیادی دارد و با مربیان بزرگی کار کرده‌ است، همه بازیکنان می‌توانیم نکات ظریفی را از ایشان یاد بگیریم و در زمین استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم، بازیکن پازلی از تیم است و همه تلاشمان را می‌کنیم که تیم را به قهرمانی برسانیم.

رضایی در پایان خطاب به هواداران بیان کرد: هواداران بزرگ سپاهان امیدوارم مثل همیشه کنار تیم باشید و از تیم حمایت کنید تا بتوانیم به قهرمانی برسیم و شما را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار