حسینی در استقلال ماندنی می‌شود

سیدحسین حسینی به احتمال فراوان در استقلال ماندنی خواهد شد.

حسینی در استقلال ماندنی می‌شود

به گزارش زنهار؛ استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است اما تا به امروز موفق به انجام این کار نشده است.

صحبت از حضور محمدرضا اخباری در تیم استقلال بود اما این دروازه‌بان راهی تیم گل گهر شد تا پروسه جذب دروازه‌بان داخلی ازسوی استقلال منتفی شود.

هم چنین کریستوفر کنت که در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بود، قرارداد خود را با فولاد تمدید کرد تا پروسه جذب یک دروازه‌بان خارجی در دستور کار استقلال قرار بگیرد.

استقلال تا به امروز موفق به جذب دروازه‌بان خارجی نشده و همین موضوع سبب شده تا برخی از پیشکسوتان استقلال خواستار بازگشت سیدحسین به اردوی استقلال شوند و حتی برخی پا در میانی کرده اند که این دروازه‌بان با مربی استقلال دیدار کند.

سیدحسین در پستی رسمی از استقلال خداحافظی کرد اما نتوانست راهی یک تیم مدعی شود و به نظر می‌رسد در چنین شرایطی بی میل با بازگشت به اردوی آبی نیست و باید منتظر ماند و دید که جواد نکونام این تصمیم سخت را چگونه به سرانجام خواهد رساند.

بعد از دست رفت جام قهرمانی حذفی تماشاگران استقلال به شدت از سیدحسین حسینی انتقاد کردند  تا جایی که همسر این بازیکن مجبور به واکنش شد. هرچند سیدحسین در پستی از تماشاگران استقلال عذرخواهی کرد.

اگر باشگاه استقلال موفق به جذب دروازه‌بان خارجی نشود، هیچ بعید نیست باشگاه راه بازگشت سیدحسین را به اردوی آبی هموار کند و به نظر تا آن موقع سیدحسین حسینی صبر خواهد کرد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار