سه بازیکن خارجی قرمزپوش می‌شوند

مدیران باشگاه فولاد چراغ خاموش در حال پیشبرد برنامه‌های نقل و انتقالاتی قرمزهای اهواز هستند.

سه بازیکن خارجی قرمزپوش می‌شوند

به گزارش زنهار؛ مدیران باشگاه فولاد با نظر مستقیم علیرضا منصوریان چراغ خاموش در حال پیشبرد برنامه‌های نقل و انتقالاتی قرمزهای اهواز هستند.

نماینده فصل گذشته ایران در رقابت‌های آسیایی در حالی فعالیت‌های نقل و انتقالاتی‌اش از شروع پنجره به تمدید قرارداد با کاپیتان ساسان انصاری محدود شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد اوضاع حوالی باشگاه محبوب خوزستانی چندان اصلا بی‌سروصدا نیست.

با تداوم حضور قابل پیش‌بینی منصوریان روی نیمکت فولاد به واسطه نتایج قابل قبول در مقطع کوتاه حضور این سرمربی در اهواز، حالا باشگاه و در راس آنها حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل اهوازی‌ها در حال تامین خواسته‌های منصوریان برای تقویت اسکواد فولاد است و مطابق با اطلاعات به‌دست‌آمده، فولادی‌ها جدای از جلو بردن برنامه‌های تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر کادر فنی، کار مذاکره با بازیکنان شاخص لیگ برتری را هم پیش برده‌اند و با حصول توافقات نهایی طی روزهای آینده، به زودی شاهد رونمایی رسمی این باشگاه از خریدهای جدید خواهیم بود.

نکته اینکه برنامه‌های منصوریان و باشگاه برای تقویت فولاد معطوف به خرید بازیکنان داخلی نیست و فولادی‌ها طبق نظر سرمربی، باب مذاکره با سه ستاره خارجی را هم باز کردند تا هرچه سریع‌تر ترکیب فولاد برای فصل آینده را در اختیار کادر فنی برای شروع تمرینات با حضور حداکثری بازیکنان قرار دهند. پیش‌تر نیز خبر توافق منصوریان با یکی از دستیاران سابق ژوزه مورینیو برای حضور در کادر فنی این مربی اعلام شده و اهوازی‌ها علاوه بر تقویت تیم، میزبان یک چهره شناخته‌شده روی نیمکت هم خواهند بود.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار