راه آل‌کثیر از پرسپولیس جدا می‌شود!

آل‌کثیر هنوز برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به توافق نرسیده است.

راه آل‌کثیر از پرسپولیس جدا می‌شود!

به گزارش زنهار؛ بعد از قطعی شدن حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده، سرمربی موفق سرخ پوشان اسامی نفرات مدنظر خود را برای سال بعد به رضا درویش داد تا مذاکره برای تمدید قرارداد نفرات سال قبل و همچنین بازیکنان جدید شروع شود.

تا این لحظه هنوز با هیچکدام از نفرات مدنظر گل‌محمدی نه توافق برای تمدید صورت گرفته و نه پرسپولیس بازیکن جدیدی را به خدمت گرفته است. یکی از بازیکنانی که قراردادش به پایان رسیده و هنوز با او برای تمدید قرارداد توافق نشده، آل‌کثیر است.

مهاجم ۳۳ ساله و جنوبی قرمزها که در نیم فصل دوم سال قبل به ترکیب پرسپولیس اضافه شد، گل حساس مقابل استقلال در بازی برگشت سال قبل در لیگ برای پرسپولیس به ثمر رساند. عیسی که در لیست تمدیدی‌های گل‌محمدی حضور دارد از طریق مدیربرنامه‌های خود چند بار با مدیرعامل پرسپولیس جلسه گذاشت ولی هنوز توافق نهایی برای تمدید قرارداد آل‌کثیر صورت نگرفته است.

آنطور که شنیدیم عیسی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیشنهاد عجیبی داده که مورد موافقت قرار نگرفته است. مبلغ پیشنهادی مهاجم پرسپولیس برای تمدید قرارداد بسیار بالاتر از سقف باشگاه است و همین موضوع باعث شده تا توافق بین طرفین صورت نگیرد.

باشگاه پرسپولیس برای ستاره‌های خود مبلغ ۱۸ الی ۲۰ میلیارد تومان را در نظر گرفته ولی پیشنهاد آل‌کثیر بالاتر از این مبلغ بود که با مخالفت مدیران پرسپولیس مواجه شده است.

قرار است دوباره مذاکرات جدیدی بین درویش و عیسی برگزار شود و در صورتیکه این بازیکن از خواسته‌های خود کوتاه بیاید، قرارداد آل‌کثیر با پرسپولیس تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار