خط و نشان ساپینتو برای استقلال

سرمربی سابق استقلال خواهان دریافت مطالباتش است.

خط و نشان ساپینتو برای استقلال

به گزارش زنهار؛ به نظر می‌رسد ماجراهای سرمربی فصل گذشته استقلال با این باشگاه به کمیته انضباطی فیفا کشیده خواهد شد.

پس از برگزاری فینال جام حذفی و مغلوب شدن استقلال مقابل پرسپولیس دوران حضور ریکاردو ساپینتو در جمع آبی پوشان پایتخت به پایان رسید و دقیقاً هشت روز پس از آن مسابقه، تیم جدید خود را انتخاب کرد و حالا وی سرمربی آپوئل قبرس محسوب می شود.

سرمربی پرتغالی استقلال یک روز قبل از عقد قرارداد جدیدش با انتشار نامه‌ای در فضای مجازی مدعی شد شاید کارش با استقلال به مجامع قضایی کشیده شود چون هنوز با این باشگاه تسویه حساب نکرده است و از طرفی با توجه به حرفهایی که طی روزهای اخیر میان او و مدیران باشگاه استقلال رد و بدل شده است به وضوح می‌توان این تصور را داشت که کار به کمیته انضباطی فیفا کشیده می شود مگر اینکه استقلالی‌ها هرچه سریعتر مابقی طلب ریکاردو را بپردازند.

در همین خصوص مطلع شدیم ساینتو رفاقت قدیمی با دو وکیل پرتغالی و اسپانیایی دارد که به امور حقوق ورزشی هم کاملا واقف هستند. آنها پرونده سرمربی قبلی استقلال را در دست گرفته اند و لایحه شکواییه او از استقلال به فیفا را هم تنظیم کرده‌اند اما نمی‌دانیم این شکایت در دبیرخانه فدراسیون جهانی فوتبال ثبت شده یا اینکه مرد پرتغالی هنوز امیدوار است قضیه‌اش با استقلال طی روزهای آینده به صورت مسالمت آمیز حل شود؟ از قرار معلوم ریکاردو ساینتو ۲۰۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد و اگر این پول را در فضای دوستانه نگیرد و کار به شکایت کشیده شود به احتمال فراوان استقلال مانند قضیه شفر و استراماچونی باید غرامت هم بپردازد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار