چالش گل‌محمدی با درویش

سرمربی پرسپولیس انتظار زیادی از مدیران باشگاه برای حضور موفق در فصل نقل و انتقالات دارد.

چالش گل‌محمدی با درویش

به گزارش زنهار؛ اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و این موضوع موجب عصبانیت شدید سرمربی این تیم شده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در شرایطی که تاکید زیادی دارد تا برنامه‌هایش برای نقل و انتقالات عملی شود اما در آن طرف مسوولان باشگاه تاکنون نتوانستند هیچ یک از خواسته‌های او را برآورده کنند.

سرمربی سرخپوشان هفته قبل خواهان تمدید قرارداد بازیکنان شد که هیچ یک از این نفرات قراردادشان تمدید نشد. پس از این اتفاق هم سرمربی سرخپوشان نام سه بازیکن را به باشگاه داد که رضا شکاری ستاره فصل قبل گل‌گهر سیرجان در صدر این فهرست بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شرایط حضور او را جویا شدند و این اتفاق درست زمانی رخ داد که او در اصفهان حضور داشت تا قرارداد با تیم جدیدش را نهایی کند. به همین خاطر شکاری برای عقد قرارداد با تیم جدیدش صبر می‌کند.

این بازیکن ابتدا از مسئولان پرسپولیس خواسته تا رضایت گل‌گهر را دریافت کنند که باشگاه پرسپولیس با این کار موافقت کرده بود اما مبلغی که مسوولان باشگاه برای بازیکن در نظر گرفتند تفاوت زیادی با پیشنهاد طلایی پوشان داشته است.

مسوولان پرسپولیس در تماس با شکاری یک مبلغ اولیه را ارائه می‌دهند و سپس به بازیکن عنوان می‌شود که با مساعدت رضا درویش، دو میلیارد بیشتر پرداخت می‌شود.

شکاری بعد از این موضوع قرارداد خود را با سپاهان می‌بندد. بعد از این اتفاق مسوولان باشگاه پرسپولیس با او تماس مجدد می گیرند و اعلام می کنند که حاضر هستند سقف قرارداد را به او پرداخت کنند اما این بازیکن قراردادش با تیم جدید را بسته بود.

اینکه چرا ابتدا یک مبلغ عنوان شد و سپس این مبلغ به یکباره چند برابر شد جای سوال دارد.

گل‌محمدی بعد از فهمیدن این موضوع از دست مدیران باشگاه ناراحت شده که چرا بازیکنی که در صدر فهرست این تیم قرار داشته به راحتی از چنگ پرسپولیس پریده و به تیم رقیب آن‌ها پیوسته است.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار