بازگشت نساجی به شهر خسته

مهاجرت تیم‌های شهرستانی به تهران باعث اعتراض تیم‌های تهرانی هم شده است.

بازگشت نساجی به شهر خسته

به گزارش زنهار؛ تیم‌های شهرستانی که برای برگزاری تمرین به تهران می‌آیند، زمین‌های تمرین تهران را اجاره می‌کنند و این موجب می‌شود گاهی مواقع در تهران زمین تمرین برای تیم‌های تهرانی وجود نداشته باشد.

در سال‌های اخیر بهترین زمین‌های تمرین در تهران توسط تیم‌های متمول شهرستانی اجاره شد است و صاحب زمین‌ها هم علاقمند هستند، زمین‌ها را در اختیار تیم‌های شهرستانی بگذارند، چون بابت اجاره زمین‌ها پول خوبی را دریافت می‌کنند. اما با تصمیم مهدی رحمتی قرار است، نساجی سنت شکنی کند.

بنا به تصمیم این سرمربی دور جدید تمرینات تیم نساجی هفته آینده در قائمشهر آغاز می‌شود و این تیم بعد از برگزاری تمرینات اولیه در این شهر برای برگزاری اردو راهی ترکیه می‌شود.

اگر نساجی در جریان فصل هم تمرینات خود را به قائمشهر ببرد به واقع برای همیشه از تهران خارج می‌شود و این رفتار می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر تیم‌های شهرستانی شود که برای تمرین به تهران می‌آیند.

این رفتار درست می‌تواند موجب کاهش هزینه تیم‌های شهرستانی شود. از همه مهمتر حضور تیم‌های شهرستانی در جایی که بازی می‌کنند، موجب رویارویی تماشاگران و بازیکنان  احساس مسئولیت بیشتری از سوی بازیکنان در جریان بازی‌ها می‌شود. به خصوص برای بازیکنانی که در نساجی بازی می‌کنند. به این خاطر که این تیم یک تیم پرطرفدار است.

تصمیم مهدی رحمتی با استقبال جالب توجه تماشاگران تیم نساجی مواجه شده است.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار