قلم قرمز گل‌محمدی روی آچار فرانسه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازیکن خود را در لیست خروج قرار خواهد داد.

قلم قرمز گل‌محمدی روی آچار فرانسه پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ سیامک نعمتی که حالا دیگر جزو بازیکنان قدیمی پرسپولیس به حساب می آید، فصل خوبی را در پرسپولیس سپری نکرد. نعمتی که در اکثر قهرمانی های پرسپولیس در سالیان اخیر حاضر بوده و در این فصل هم ۳ جام با تیمش گرفته در اکثر بازی های این فصل یا نیمکت نشین بوده و یا جایی در بین لیست ۲۰ نفره نداشته است. ترافیک شدید در پست های مختلف باعث شد تا سیامک که یک بازیکن چند پسته به حساب می آید، از ترکیب تیمش دور شود.

نعمتی به همراه حامد پاکدل در لیست مازاد یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل قرار گرفت و سیامک قرار بود بعد از چند سال از پرسپولیس جدا شود. با این حال این بازیکن با باشگاه پرسپولیس برای جدایی به توافق نرسید و بعد از چند روز هم با صحبت هایی که چند نفر با یحیی گل محمدی انجام دادند، نعمتی مجوز بازگشت به تمرینات را دریافت کرد. با این وجود سیامک که سابقه گلزنی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد، کاملا از تفکرات تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج شده بود و به او فرصت بازی نمی رسید.

حالا با اتمام فصل و با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی جدید که تصویب شده، یحیی مجبور است لیست تیمش را خلوت کند تا بتواند در بعضی از پست ها تیم خود را تقویت کند. یکی از گزینه هایی که احتمالا باز هم در لیست مازاد پرسپولیس قرار خواهد گرفت، سیامک نعمتی است. شواهد نشان می دهد که یحیی این بازیکن را نمی خواهد و بعید است سیامک جایی در پرسپولیس برای فصل آینده داشته باشد.

نعمتی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و همین موضوع ممکن است کار جدایی این بازیکن را سخت کند و اتفاقات نیم فصل دوباره تکرار شود. حال باید دید مدیران باشگاه چطور با این بازیکن توافق خواهند کرد و اوضاع برای سیامک به چه شکلی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار