توافقات مخفیانه سپاهانی‌ها با پدیده فوتبال ایران

به نظر می‌رسد که یکی از خریدهای سپاهان در بازار نقل‌وانتقالات مدافع جوان پیکان باشد.

توافقات مخفیانه سپاهانی‌ها با پدیده فوتبال ایران

به گزارش زنهار؛ نقل‌وانتقالات فوتبال ایران در فصل تابستان به پایان اولین هفته کاری خود رسید اما هنوز تنور این بازار گرم نشده و تیم‌های مدعی همچون پرسپولیس، سپاهان و استقلال وارد بازار نقل‌وانتقالاتی نشده‌اند. در روزهای گذشته شایعات گوناگونی در فضای مجازی درباره نقل‌وانتقال بازیکنان به مقصد تیم‌های مدعی مطرح شده اما هنوز انتقالی رسمی نشده و به نظر می‌رسد که در هفته پیش‌رو، رفته‌رفته تیم‌های مدعی برای جلب رضایت کادرفنی خود، فعالیت‌شان در بازار تابستانه را آغاز کنند.

سپاهان اصفهان بعد از ناکامی در مسیر رسیدن به قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم، حالا به دنبال آن است تا تیم خود را تقویت کند و طلایی‌پوشان امید دارند که بتوانند در فصل جدید طلسم‌شکنی کرده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. با توجه به ثبات در کادرفنی سپاهان و ابقای ژوزه مورایس، به نظر می‌رسد که طلایی‌پوشان می‌توانند با خیالی آسوده‌تر کار خود را در بازار تابستانه نسبت به سایر رقبا دنبال کنند. سرمربی پرتغالی در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد اما او پیش از آنکه ایران را ترک کند، فهرست خود را به مدیران باشگاه اصفهانی داده و امیدوار است که طبق فهرستش بازیکنان جذب شوند.

مورایس در خط دروازه نسبت به پیام نیازمند مطمئن بود و درخواست دائمی‌کردن قرارداد او را داد و این اتفاق انجام شد اما به جز خط دروازه، در سایر پست‌ها اعلام نیاز به جذب بازیکن کرده و قصد دارد در کنار جذب چند بازیکن نام‌آشنا، چند پدیده جوان را هم به فهرست تیمش اضافه کند. یکی از پست‌هایی که ژوزه مورایس در آن اعلام نیاز به جذب بازیکن کرده، پست دفاع میانی است و گفته می‌شود با وجود حضور محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در فهرست سپاهان، مورایس تمایلی به ادامه همکاری با نیلسون جونیور ندارد و به دنبال جذب یک مدافع جدید است تا ترکیب دفاعی تیمش تکمیل شود.

عدم تمایل سرمربی پرتغالی به مدافع تیم ملی!

شجاع خلیل‌زاده که قراردادش با تیم الاهلی قطر به پایان رسیده و مدیران باشگاه قطری تصمیم گرفتند تا قرارداد او را تمدید نکنند، یکی از چهره‌های جذاب بازار تابستانه محسوب می‌شود. در شرایطی که شایعات زیادی نسبت به آینده کاری خلیل‌زاده مطرح است، با توجه به سابقه حضور او در تیم سپاهان، شایعاتی در روزهای گذشته مطرح شده بود که ژوزه مورایس نام این مدافع ملی‌پوش را در فهرست خود جای داده اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که سرمربی پرتغالی تمایلی به جذب خلیل‌زاده ندارد و در پست دفاع میانی به دنبال یک بازیکن جوان است.

خلیل‌زاده فصل موفقی را در لیگ ستارگان قطر نگذراند و در حال حاضر هم به دلیل مصدومیت جایی در فهرست تیم ملی ندارد و در تهران مشغول مداوای مصدومیت خود است. با وجود عدم تمایل تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به جذب شجاع خلیل‌زاده، شایعات همچنان درباره این مدافع باتجربه وجود دارد و احتمال می‌رود که او در لیگ بیست‌وسوم در یکی از تیم‌های ایرانی حضور پیدا کند.

سپاهانی‌ها به دنبال رضایت‌نامه فلاح

سامان فلاح فصل گذشته یکی از چهره‌های شاخص بازار نقل‌وانتقالات بود و در شرایطی که گفته می‌شد احتمالاً او در لیگ بیست‌ودوم در یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت و یا تیم سپاهان حضور پیدا می‌کند، فلاح تصمیم گرفت تا در تیم پیکان بماند و قراردادش را تمدید کند. این مدافع 22 ساله که در تیم پیکان در نقش کاپیتان هم فعالیت می‌کند، در بازار تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم هم یکی از چهره‌های ویژه است و با وجود آنکه تحت قرارداد باشگاه پیکان است اما سپاهانی‌ها تمایل ویژه‌ای به جذب او دارند.ژوزه مورایس در پست دفاع میانی اعلام کرده که به بازیکنی به جز سامان فلاح نیاز ندارد و جذب فلاح می‌تواند پرونده تقویت خط دفاعی سپاهان را ببندد.

همین مسئله باعث شده تا مدیران سپاهان با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پیکان درخواست خود در زمینه جذب سامان فلاح را به‌ثبت برسانند و گفته می‌شود توافقات شخصی با فلاح انجام شده و در صورت صدور رضایت‌نامه او از سوی باشگاه پیکان، این مدافع به عنوان یکی از خریدهای تابستانی سپاهان معارفه خواهد شد. در این زمینه پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مدیران باشگاه سپاهان چشم‌انتظار پایان رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا هستند و گفته می‌شود بعد از پایان این رقابت‌ها احتمالاً انتقال فلاح به تیم سپاهان رسمی می‌شود! پیکانی‌ها برای صدور رضایت‌نامه فلاح خواهان حدود 25 میلیارد تومان هستند که در این زمینه توافقات نهایی با مدیران باشگاه سپاهان در حال انجام است.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار