بازیکن پرسپولیسی یاغی می‌شود

حضور بازیکن سابق پرسپولیس در استقلال محتمل است.

بازیکن پرسپولیسی یاغی می‌شود

به گزارش زنهار؛ واژه یاغی بهترین توصیف برای بازیکنی است که تیم سابق خود را فراموش می کند و به یک رقیب دیرینه می پیوندد.

فوتبال ایران در طی سالیان اخیر، یاغی های زیادی را به خود دیده است. ترک پرسپولیس و رفتن به استقلال یا بالعکس در این سال ها بارها تکرار شده است. همانطور که می دانید آخرین یاغی فوتبال ایران شیخ دیاباته است.

دیاباته با پیراهن استقلال درخشید و سپس از ایران رفت اما بازگشت دوباره او به فوتبال ایران با یک اتفاق عجیب همراه شد و آن اتفاق پیوستن او به رقیب دیرینه استقلال یعنی پرسپولیس بود!

پیش از دیاباته نیز گادوین منشا آخرین یاغی خارجی فوتبال ایران بود. حالا اما احتمال دارد جدیدترین یاغی فوتبال ایران یک بازیکن داخلی باشد که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد.

قرارداد احسان پهلوان با فولاد به پایان رسیده است و جذب این بازیکن در فصل نقل و انتقالات کار دشواری نیست. پهلوان پس از ترک پرسپولیس تصمیم گرفت شاگرد نکونام شود و تهران را به مقصد اهواز ترک کرد.

شنیده می شود احسان پهلوان میلی به تمدید قرارداد با فولاد ندارد و قطعا از این تیم جدا می شود اما مقصد احتمالی احسان پهلوان کدام تیم خواهد بود؟

این روزها از نکونام به عنوان محتمل ترین گزینه هدایت استقلال یاد می شود. طبق آخرین اخبار اگر جواد نکونام سرمربی استقلال شود، آبی پوش شدن احسان پهلوان دور از انتظار نیست زیرا جواد نکونام به همکاری با این بازیکن علاقه دارد و از لحاظ فنی و اخلاقی روی احسان پهلوان حساب ویژه ای باز می کند.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار