بمب نقل و انتقالات قرمزها خنثی شد

ستاره گل‌گهر قصد بازگشت به تیم تراکتور را ندارد.

بمب نقل و انتقالات قرمزها خنثی شد

به گزارش زنهار؛ رضا شکاری، ستاره تیم فوتبال گل گهر سیرجان با توجه به درخشش در این فصل، یکی از بازیکن هایی در بازار نقل و انتقالات است که می تواند با عقد قرارداد جدید با تیم‌های مدعی یکی از بمب های نقل و انتقالات این فصل باشد.

چند هفته پیش شایعاتی در رابطه با حضور این بازیکن در سپاهان منتشر شده بود که وینگر گل‌گهر با انتشار پیامی به این شایعات واکنش نشان داد و نوشت: با هیچ‌ باشگاهی مذاکره نکرده و تحت قرارداد باشگاه گل‌ گهر هستم.

حالا شایعاتی مبنی بر اینکه شکاری برای مذاکرات با تراکتور در تبریز حضور دارد و بازی عقاب تبریز و آوالان کامیاران در لیگ سوم را از نزدیک تماشا می‌کند شنیده شد که این اخبار اصلا صحت ندارد

اسم شکاری در لیست خرید پاکو خمز است اما او برای استراحت در تهران و در کنار خانواده حضور دارد و پیشنهاد تراکتور برای بازگشت به این تیم را رد کرده است.

شکاری پس از حواشی زیادی که طی سال‌های اخیر پشت سر گذاشت یکی از بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای خود را در این فصل گذراند. او نه تنها با به ثمر رساندن ٧ گل بهترین گلزن گل‌ گهر در لیگ بود که با ارسال ۵ پاس گل نیز در این بخش هم بهترین پاسور تیمش لقب گرفت.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار