تقویت النصر با نظر رونالدو

رونالدو علاوه بر زدن گل و معروف کردن باشگاه عربستانی النصر،در امور مدیریتی باشگاه هم دخالت می‌کند.

تقویت النصر با نظر رونالدو

به گزارش زنهار؛ نقش کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان کم‌کم دارد بیشتر می‌شود و فقط به زدن گل برای این تیم (۱۴ گل در ۱۷ مسابقه) یا معروف کردن فوتبال عربستان در دنیا محدود نمی‌شود. ستاره پرتغالی اکنون در تصمیمات مدیریتی باشگاه هم دخالت می‌کند و حتی به باشگاه توصیه می‌کند چه بازیکنی را بخرد یا در کدام کشور اردوی پیش فصل برگزار کند.

رونالدو به مدیران تیمش توصیه کرده که ویلیام کاروالیو را از بتیس بخرند و اکنون او در راه النصر است، اگرچه چند تیم عربستانی دیگر هم به جذب این هافبک پرتغالی علاقه دارند. کاروالیو ۳۱ ساله هم‌اکنون در اردوی پرتغال نیست اما زمانی که به تیم ملی دعوت می‌شد، یکی از بهترین دوستان رونالدو در اردو بود. البته خریدن او، تنها توصیه CR7 به باشگاه نبوده و او از آن‌ها خواسته اردوی پیش فصل تیم را در پرتغال برگزار کنند.

النصر که هم‌اکنون در پی یافتن یک سرمربی جدید برای باشگاه است، قرار است از سوم ماه جولای اردوی پیش فصل خود را در پرتغال شروع کند. البته این کار را فقط به درخواست رونالدو انجام نداده، بلکه چون رونالدو در پرتغال یک سوپراستار محبوب است، اردو زدن در این کشور یک اقدام بازاریابی هوشمندانه بوده است.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار