دست رد مهدی رحمتی به سینه ستاره‌های تیمِ کی‌روش!

فعالیت نقل‌وانتقالاتی نساجی ادامه دارد و مهدی رحمتی فهرست بازیکنان موردنظرش را به مدیران باشگاه ارائه کرده است.

دست رد مهدی رحمتی به سینه ستاره‌های تیمِ کی‌روش!

به گزارش زنهار؛ نساجی مازندران بعد از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی، فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به سرعت آغاز کرد و مازنی‌ها در اولین اقدام به سراغ تقویت خط دفاعی خود رفتند. باتوجه به مشکلات خط دفاعی نساجی و قرار گرفتن این تیم در جمع ضعیف‌ترین خط دفاعی‌های فصل گذشته، رحمتی درخواست جذب دو مدافع سابق آلومینیوم اراک را داده بود که مدیران باشگاه قائمشهری توانستند خواسته رحمتی را اجابت کنند و با وحید محمدزاده و امیرمحمد هوشمند به توافق رسیدند. مازنی‌ها که خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند به دنبال فعالیت زودهنگام در بازار تابستانه هستند تا بتوانند به سرعت تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کنند. مهدی رحمتی از مدیران باشگاه نساجی درخواست کرده تا اردوی پیش‌فصل در کشور ترکیه انجام شود و گفته می‌شود که طبق رایزنی‌های انجام شده، قرار است که شاگردان رحمتی در اوایل تیرماه عازم کشور ترکیه شوند تا تمرینات پیش‌فصل خود را در این کشور برگزار کنند.

4 خرید جدید و 4 تمدیدی در راه است

مهدی رحمتی به دنبال آن است تا شاکله تیم فصل گذشته آلومینیوم اراک را همراه خود به نساجی بیاورد. بعد از محمدزاده و هوشمند، حالا سرمربی جوان نساجی درخواست مذاکره با 4 بازیکن دیگر آلومینیوم را به مدیران باشگاه نساجی داده است. رحمتی برای ترمیم نقاط ضعف خط دفاعی نساجی، خواسته تا محمداحسان حسینی را هم مازنی‌ها به خدمت بگیرند که مذاکره با مدافع سابق پرسپولیس در حال انجام است و احتمالاً از او به عنوان خرید بعدی نساجی در بازار تابستانه رونمایی خواهد شد.محمود قائدرحمتی و محمدرضا آزادی هم بازیکنانی هستند که برای تقویت ترکیب نساجی در فهرست مهدی رحمتی قرار دارند. رحمتی برای تقویت خط هافبک تیمش درخواست جذب قائدرحمتی را داده و با توجه به مشکلات خط حمله تیم نساجی هم سرمربی جوان مازنی‌ها به دنبال همکاری دوباره با آزادی است. از بین بازیکنان فصل گذشته هم مهدی رحمتی از مدیران باشگاه نساجی خواسته تا با حسین زامهران، صابر حردانی، علی شجاعی و رضا جعفری مذاکره کنند که رایزنی‌های اولیه برای تمدید قرارداد آن‌ها انجام شده است.رحمتی یک درخواست مهم هم در خط دروازه داشته و آن‌هم جذب حسین پورحمیدی است. با توجه به قوانین نقل‌وانتقالاتی، پورحمیدی نمی‌تواند برای سومین فصل پیاپی در قامت بازیکن قرضی از تیم تراکتور جدا شود و همین مسئله باعث شده تا مازنی‌ها به دنبال خرید قطعی او باشند که با توجه به مبلغ رضایت‌نامه مطرح شده از سوی مدیران باشگاه تراکتور، پروسه جذب پورحمیدی برای حضور در خط دروازه نساجی احتمالاً با شکست مواجه خواهد شد.

رحمتی در تیمش پیرمردها را نمی‌خواهد!

سرمربی نساجی مازندران در کنار بازیکنانی که می‌خواهد، فهرست بازیکنان مازاد را هم به مدیران باشگاه نساجی ارائه کرده است. در خط دروازه، علیرضا حقیقی در فهرست مازاد رحمتی قرار گرفته و او اعلام کرده که برای فصل آینده نیازی به دروازه‌بان سابق تیم ملی ندارد. در خط دفاعی گفته می‌شود که علیرضا ابراهیمی در فهرست مازاد قرار گرفته و این مدافع باتجربه که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، باید در بازار تابستانه به دنبال انتخاب یک تیم جدید باشد.حامد شیری کاپیتان باتجربه نساجی در کنار اکبر صادقی و مسعود شجاعی دیگر بازیکنانی هستند که نام‌شان در فهرست بازیکنان مازاد نساجی مازندران به چشم می‌خورد. با توجه به شرایط سنی بازیکنان قرار گرفته در فهرست مازاد رحمتی، به نظر می‌رسد که سرمربی مازنی‌ها به دنبال جوان‌گرایی بوده و او یکی از دلایل ناکامی نساجی در فصل گذشته را میانگین سنی بالای این تیم می‌داند.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار