نامزد رونالدو افشاگری کرد

نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو از مشکلات زندگی افراد و چهره‌های مشهور گفت.

نامزد رونالدو افشاگری کرد

به گزارش زنهار؛ تصاویر جورجینا رودریگز به تازگی و برای اولین بار روی جلد یک مجله بین‌المللی عربستانی رفت. مجله هارپرز یکی از معتبرترین رسانه‌های مد در جهان است که حالا این مدل آرژانتینی به سوژه نسخه عربستانی آن برای عکاسی تبدیل شده است.

این مجله در توضیح تصاویر جورجینا  آورده است که آن‌ها را با الهام از گل رز و تلفیق فرهنگ محافظه‌کار «عربی‌» و روح «لاتین» این مدل آرژانتینی ساخته شده‌اند.

جورجینا رودریگز در مصاحبه جدیدش با مجله هارپرز بازار عرب، درمورد تراژدی‌های زندگیش و در کانون توجه بودنش صحبت کرده و گفت: «شما هرگز از طریق رسانه‌های اجتماعی نمی‌تونید بفهمید که هرکس واقعا چه کسی هست. برای همین من سریال نتفلیکس رو درست کردم تا نگاهی اجمالی به زندگی‌ام و اینکه چه کسی هستم ارائه بدم؛ از زندگی حرفه‌ای‌ گرفته تا لحظات خصوصی که با خانواده و دوستانم به اشتراک می‌گذارم. من می‌خوام مردم با من و ماهیت من که پشت دوربین و خارج از شبکه‌های اجتماعی هستم آشنا بشن.»

او در ادامه می گوید: «من بعد از شهرت چیزهای کوچک رو از دست دادم. دوست دارم بتوانم مثل مردم عادی روی یک نیمکت در خیابان بنشینم یا با فرزندانم به پارک بروم، بدون اینکه احساس کنم موردتوجه قرار گرفتم.»

جورجینا با ثروت خالص ۱۲ میلیون دلاری و نزدیک به ۵۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و یک ریالتی شو در نتفلیکس به سرعت تبدیل به یکی از زنان مورد بحث در جهان شد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار