هدف بزرگ شماره یک استقلال؛ عبور از رکورد تاریخی «رحمتی»

کاپیتان استقلال امید دارد تا با درخشش در دربی به یک رکورد ویژه همراه استقلال دست پیدا کند.

هدف بزرگ شماره یک استقلال؛ عبور از رکورد تاریخی «رحمتی»

به گزارش زنهار، سیدحسین حسینی بعد از جدایی وریا غفوری از استقلال به کاپیتان اول آبی‌پوشان پایتخت تبدیل شده و امید زیادی داشت تا بتواند در لیگ بیست‌ودوم در قامت کاپیتان، جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما حسینی در فصلی که عملکرد پرفرازونشیبی را از خود به جای گذاشت و عملکردش مورد انتقاد هواداران استقلال هم قرار گرفت، نتوانست در قامت کاپیتان تیم قهرمان جام را بالای سر ببرد. حسینی که با استقلال در سوپرجام توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، حالا امید دارد که این اتفاق در جام حذفی هم رخ بدهد و آبی‌ها بتوانند در جام حذفی هم موفق عمل کنند. دروازه‌بان شماره یک استقلال در بازی با پرسپولیس، آخرین حضورش را در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت در فصل 02-1401 تجربه خواهد کرد و باتوجه به اتمام قرارداد حسین حسینی و البته عملکرد پرنوسان او در فصل اخیر، آینده این دروازه‌بان باتجربه در استقلال مبهم به نظر می‌رسد و درخشش حسین حسینی در دوئل با پرسپولیس می‌تواند معادلات را به سود خود تغییر بدهد. حسینی به جز درخشش برای بقا در فهرست استقلال، به دنبال آن است تا یک رکورد تاریخی را از آن خود کند.

به دنبال گلات و شکست دادن رقیب نام‌آشنا

حسینی نزدیک به یک دهه است که نامش در فهرست استقلال به عنوان دروازه‌بان حضور دارد و در سالیان گذشته هم در نقش دروازه‌بان شماره یک در ترکیب آبی‌ها درخشیده است. حسین حسینی در شرایطی به عضویت استقلال در آمد که مهدی رحمتی دروازه‌بان آبی‌ها بود اما بعد از گذر زمان و جدایی رحمتی از استقلال، حسینی توانست جانشین او شود و حالا امید دارد تا در مسابقه فینال جام حذفی، رکورد افتخارآفرینی‌های رحمتی در استقلال را بشکند. سیدحسین حسینی در اولین فصل حضورش در استقلال در لیگ دوازدهم توانست همراه آبی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. بعد از این اتفاق، حسینی در فصل 97-1396 توانست همراه استقلال قهرمانی در جام حذفی را به‌دست آورد و در یک‌سال اخیر هم قهرمانی دوباره در لیگ برتر و یک قهرمانی در سوپرجام نصیب دروازه‌بان شماره یک استقلال شده تا او از حیث جام‌آوری در استقلال، رکوردش برابر با مهدی رحمتی شود. رحمتی در دوران حضورش در استقلال، 2 بار همراه آبی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد و 2 بار هم توانست در جام حذفی، طعم قهرمانی با استقلال را بچشد. در صورت موفقیت آبی‌پوشان پایتخت در مسابقه روز چهارشنبه و قهرمانی استقلال در جام حذفی در فصل 02-1401، حسین حسینی با گذر از رکورد مهدی رحمتی، دومین دروازه‌بان پرافتخار تاریخ باشگاه استقلال شود.

ماموریت سخت برای رسیدن به رکورد «حجازی»

ناصر حجازی دروازه‌بان افسانه‌ای باشگاه استقلال در دوران فعالیت خود در قامت بازیکن در این باشگاه، 4 قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران را به‌دست آورد و 2 قهرمانی در لیگ سراسری ایران و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا هم در کارنامه اسطوره باشگاه استقلال به چشم می‌خورد. حسین حسینی برای رسیدن به رکورد ناصر حجازی در صورت فتح احتمالی دربی پایتخت و رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی، هنوز 2 جام دیگر فاصله دارد.

حسین حسینی برای رکوردشکنی و رسیدن به عنوان پرافتخارترین دروازه‌بان باشگاه استقلال باید حداقل یک فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان پایتخت بماند و در صورت کسب احتمالی عنوان قهرمانی جام حذفی، بتواند همراه استقلال حداقل قهرمانی در 2 تورنمنت از میان رقابت‌های سوپرجام، جام حذفی و لیگ برتر را هم تجربه کند تا با گذر از رکورد ناصر حجازی، آمار دست‌نیافتنی را به نام خود ثبت کند. در اولویت اول، مهم‌ترین ماموریت دروازه‌بان استقلال در دوئل روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس، درخشش در فینال جًام حذفی برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان پایتخت و البته رسیدن به عنوان قهرمان رقابت‌ها است تا او بتواند از رکورد مهدی رحمتی هم عبور کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار