حمایت ناخواسته ساپینتو از فتح الله زاده

از جمله مسائل مطرح‌شده طی روزهای گذشته درباره مشکلات این فصل ساپینتو، عدم یارگیری این تیم در نیم‌فصل بود که البته ساپینتو دلیل این موضوع را عنوان کرد.

حمایت ناخواسته ساپینتو از فتح الله زاده

به گزارش زنهار، سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور به نکته‌ای درباره یارگیری در نیم‌فصل اشاره کرد که کمتر کسی به آن توجه داشت. ساپینتو با اشاره به مشکلات خودش در فصل جاری به موضوعات مالی پرداخت و گفت که در نیم‌فصل زمستانی نقل و انتقالات قصد داشته بازیکن جذب کند اما در نهایت خودش مانع این کار شده است.

در هفته‌های گذشته و پس از جدایی فتح‌الله‌زاده عنوان شد که این مدیر مستعفی در نیم‌فصل بازیکنی برای ریکاردو ساپینتو نگرفته است اما ظاهرا علت دیگری در این رابطه وجود داشته که سرمربی استقلال در نشست خبری به آن اشاره کرد.او با اشاره به این موضوع که تیمش در آن برهه بی‌پول بوده و بازیکنان مطالباتشان را از باشگاه دریافت نکرده بودند، خودش به باشگاه گفته بازیکن جدید نباید بیاورند چون اگر بازیکن جدید بیاید و پولی به او پرداخت شود آن وقت خجالت می‌کشد در چشم بازیکنان تیمش نگاه کند و این موضوع می‌تواند استقلال را به هم بریزد! ساپینتو با این بحث مشخص کرد که در نیم‌فصل زمستانی نقل و انتقالات تمایل داشته بازیکن بگیرد ولی شرایط کلی تیم را در نظر گرفته و ترجیح داده بی‌خیال این موضوع شود.شاید این صحبت‌ها بخشی از فشارها را از روی علی فتح الله زاده بردارد؛ البته باید منتظر واکنش مدیر مستعفی استقلال باشیم تا ببینیم چه موضعی در این باره اتخاذ می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار