استرس ساپینتو، بلای جان استقلال شد

پیشکسوت استقلال گفت: جابه‌جایی در تیم استقلال به خوبی انجام نمی‌شود. جابه‌جایی ها نه تنها به نفع تیم نیست، بلکه به ضرر تیم هم تمام می‌شود.

استرس ساپینتو، بلای جان استقلال شد

به گزارش زنهار؛ روز جمعه استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با توجه به پیروزی سپاهان و پرسپولیس در این هفته، استقلال با این تساوی از کورس قهرمانی عقب ماند و بعید به نظر می‌رسد که این تیم بتواند دوباره به کورس قهرمانی بازگردد، مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد. صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره این بازی گفت: بازی با صنعت نفت اصلا بازی خوبی برای استقلال نبود. این بازی نه از نظر فنی چنگی به دل می‌زد و نه از نظر امتیازی بازی خوبی بود. بعضی بازی‌ها از نظر فنی خوب هستند و بعضی بازی‌های از لحاظ امتیازی، اما این بازی در هیچ موردی خوب نبود و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر استقلال بود.

وی افزود: همانطور که آنالیزهای آقای ویسی خوب بود، تیم ما هم باید به خوبی صنعت نفت را آنالیز می‌کرد. همه تیم‌هایی که مقابل استقلال قرار می گیرند، تیم ما را آنالیز می‌کنند و برای ما دردسر درست می‌کنند. قرار نیست که آنالیز خوب تیم رقیب را دلیل نبردن استقلال دانست. در فوتبال جهان هم تیم‌های بزرگ آنالیز می‌شوند ولی بازهم بازی‌هایشان را با پیروزی به اتمام می‌رسانند. جابه‌جایی در تیم استقلال به خوبی انجام نمی‌شود. جابه‌جایی ها نه تنها به نفع تیم نیست، بلکه به ضرر تیم هم تمام می‌شود. من هنوز متوجه نشدم چرا بعد از بازی پرسپولیس ارسلان مطهری در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرد؟ چرا در حالی که در ۶ بازی قبل دربی ارسلان به خوبی کنار سایر بازیکنان به تیم کمک کرد ولی بعد از دربی دیگر در ترکیب قرار نمی‌گیرد؟ همچنین مهدی مهدی‌پور در دو فصل قبلی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است، ولی چرا نباید در ترکیب استقلال قرار گیرد؟ چرا ما باید در بازی که نیاز به پیروزی داریم، به جای مهدی مهدی‌پور از محمد حسین زواری استفاده کنیم که تجربه چندانی ندارد و زیاد در ترکیب استقلال قرار نگرفته است؟ به نظر من دلیل اصلی این تساوی خود استقلال است و در تعویض‌ها و چیدمان اشتباه کردیم.

پیشکسوت استقلال درباره حواشی‌های ایجاد شده از طرف ساپینتو اظهار داشت: حواشی می‌تواند تاثیرات خاص خود را روی بازی بگذارد. شاید آقای ساپینتو در یکسری بازی‌هایی که استرس‌زا هستند، عصبی می‌شود. آقای ساپینتو در بازی‌های مهم استرس دارند و این استرس به تیم منتقل می‌شود. البته نمی‌توان قاطع درباره این موضوع سخن گفت و باید چند بازی گذشته و رفتارهای ساپینتو را تجزیه و تحلیل کرد تا بتوانیم درباره این موضوع اظهار کنیم.

ورمزیار در مورد شانس قهرمانی استقلال خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که دیگر استقلال شانس کسب قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است. اگر قرار باشد استقلال یک جام را از دست دهد بهتر است تمام تمرکز خود را روی یک جام بگذارند. به نظرم استقلال باید لیگ را کنار بگذارد و تیم به این نتیجه برسد که لیگ به اتمام رسیده و همه انرژی و تمرکز خود را برای جام حذفی بگذارند. بازی‌های لیگ بر روی بازی‌های جام حذفی تاثیرگذار است،‌ پس بهتر است با یکسری از بازیکنانی برویم که فشار لیگ کمترین تاثیر را در بازی آنها گذاشته باشد تا استقلال بتواند حداقل یک جام را در این فصل به دست آورد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار