ورود نام «آلوز» به تاریخچه لیگ برتر؛ در دو قدمی رکوردشکنی!

هافبک تراکتور تبریز موفق به طلسم‌شکنی شد و سرانجام توانست دوازدهمین پاس گل خود در فوتبال ایران را به‌ثبت برساند.

ورود نام «آلوز» به تاریخچه لیگ برتر؛ در دو قدمی رکوردشکنی!

به گزارش زنهار، تراکتور تبریز که برای حضور در رتبه چهارم جدول در پایان فصل جاری می‌جنگد و سرخ‌پوشان تبریزی امید زیادی دارند تا در صورت حذف احتمالی سرخابی‌های پایتخت بتوانند در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، روز گذشته در کرمان مقابل مس به پیروزی رسید. شاگردان خمس در نیمه نخست بردی یک‌گله را جشن گرفتند اما در نیمه دوم، اشتباه محمدرضا اخباری و ضربه دیدنی معین عباسیان باعث شد تا کار برای سرخ‌پوشان تبریزی دشوار شود اما آن‌ها توانستند با درخشش مثلث گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز و رضا اسدی با دست پر از کرمان به تبریز بازگردند. گوستاوو واگنین که یکی از چهره‌های موثر ترکیب تراکتور در فصل جاری محسوب می‌شود، روز گذشته موفق شد 2 بار دروازه مس کرمان را باز کند اما در کنار درخشش واگنین که در لیگ بیست‌ودوم 3 گل زده و 2 پاس گل در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد، ریکاردو آلوز و رضا اسدی هم به عنوان برترین گل‌ساز و برترین گلزن فصل نقش مهمی در پیروزی تراکتور داشتند. آن‌ها هر کدام یکبار در نقش گل‌ساز در ترکیب تیم خود درخشیدند که درخشش ستاره پرتغالی تراکتور بیش از پیش به چشم آمد.

«آلوز» به رکورد صادقی نزدیک‌تر شد

ریکاردو آلوز که در 8 حضور قبلی‌اش در ترکیب تراکتور ناکام در ثبت پاس گل بود، سرانجام موفق به طلسم‌شکنی شد و با یک حرکت استثنایی توانست برای تیمش در کرمان و در مصاف با مس موقعیت گل خلق کند تا شمار پاس گل‌هایش در لیگ بیست‌ودوم به عدد 12 برسد. ستاره تراکتور در شرایطی توانست دوازدهمین پاس گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به‌ثبت برساند، که در تاریخ این مسابقات فقط سعید صادقی توانسته در یک فصل بیش از 12 پاس گل بدهد. سعید صادقی ستاره این روزهای پرسپولیس، فصل گذشته در قامت وینگر تیم گل‌گهر سیرجان موفق شد رکورد 13 پاس گل را به نام خود ثبت کند و حالا خیلی زود رکورد استثنایی صادقی مورد حمله ستاره تراکتور قرار گرفت. ریکاردو آلوز روز گذشته توانست با یک پاس فوق‌العاده شمار پاس گل‌هایش در لیگ بیست‌ودوم را به رکورد ویژه صادقی در فصل گذشته نزدیک کند و حالا تنها یک پاس گل تا رسیدن به رکورد ستاره سرخ‌ها فاصله دارد.

فرصت 180 دقیقه‌ای برای تاریخ‌سازی

تراکتور تبریز در 2 بازی پایانی فصل باید ابتدا در دیداری خانگی مقابل نساجی مازندران قرار گیرد و سپس سرخ‌پوشان تبریزی در آخرین مسابقه فصل میهمان تیم استقلال هستند. ریکاردو آلوز در بازی رفت نتوانست در مقابل نساجی حضور پیدا کند و در مصاف با استقلال هم برای تیمش یک گل ساخت و حالا امید دارد که با جبران عملکرد دور رفت بتواند آمار خود در ثبت پاس گل را بهبود بخشد و با گذر از رکورد سعید صادقی، رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کند.

گفتنی است که سعید صادقی فصل گذشته در 26 مسابقه موفق شد آمار 13 پاس گل را از خود به جای بگذارد که حالا ریکاردو آلوز در طول 24 مسابقه توانسته به این رکورد نزدیک شود و در 2 بازی پایانی فصل ستاره تراکتوری‌ها این فرصت را دارد تا به شمار پاس گل‌های خود اضافه کرده و با تاریخ‌سازی، به بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر در طول یک فصل تبدیل شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار