لغو درخواست سپاهان و استقلال به خاطر پرسپولیس

در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.

لغو درخواست سپاهان و استقلال به خاطر پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ فوتبال ایران نزدیک به ۲۰ ساعت پر از حاشیه را تجربه کرد. از اظهار نظر منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که برگزاری همزمان لیگ برتر از هفته بیست و هشتم لیگ برتر را منوط به موافقت نهادهای ذی‌ربط دانسته بود تا اینکه صبح امروز اعلام شد با این موضوع موافقت نشده و این هفته طبق برنامه قبلی برگزار می‌‌شود.اما طبق پیگیری‌هایی که خبرنگار ما انجام داده، لغو این موضوع از جایی به جز سازمان لیگ بوده است. همان روز گذشته قنبرزاده، برگزاری همزمان مسابقات را به شرط موافقت شورای تامین استان‌ها دانسته بود.

گویا شورای تامین استان‌ها که وظیفه برگزاری مسابقات لیگ برتر را بر عهده دارد و با حضور نهادهای امنیتی و‌ دیگر نهادهای مربوطه برگزار می‌شود، با این تصمیم سازمان لیگ مخالفت کرده است.پیش از این نیز سازمان لیگ با توجه به آئین‌نامه موجود، برگزاری همزمان مسابقات را برای دو هفته پایانی لیگ تصویب کرده بود. اما به دلیل درخواست دو باشگاه استقلال و سپاهان تصمیم گرفت در صورت موافقت شورای تامین استان‌ها این هفته از لیگ را هم به طور همزمان برگزار کند که با آن مخالفت شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار