سد «رشید» مقابل قهرمانی پرسپولیس؛ گربه سیاه سرحال!

رشید مظاهری در 4 بازی از 6 بازی گذشته پیکان، دروازه‌اش را بسته نگه داشته و می‌تواند مانع سختی، برای حفظ صدرنشینی پرسپولیس باشد.

سد «رشید» مقابل قهرمانی پرسپولیس؛ گربه سیاه سرحال!

به گزارش زنهار، پرسپولیس هفته گذشته با پیروزی مقابل استقلال، صدرنشین لیگ برتر شد و با پیروزی در سه بازی باقی مانده فصل، می‌تواند قهرمانی لیگ را پس بگیرد. یکی از سخت‌ترین موانع آن‌ها برای قهرمانی، بازی با پیکان مجتبی حسینی است. پیکان که بازی رفت از پرسپولیس و استقلال گل نخورده، حالا سد دفاعی مستحکم‌تری دارد و با حضور رشید مظاهری در دروازه این تیم، گلزنی به آن‌ها سخت‌تر شده است. مظاهری که نیم فصل اول در سپاهان شرایط خوبی نداشت و خیلی زود نیمکت نشین شد، در پیکان احیا شده و روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد. او از هفته هفدهم، تبدیل به دروازه‌بان اصلی پیکان شده و در 6 بازی گذشته، توانسته 4 بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد. ذوب آهن، آلومینیوم، هوادار و صنعت نفت، تیم‌هایی بودند که نتوانستند در هفته‌های اخیر، به پیکان گل بزنند. مظاهری 2 گل از فولاد و یک گل هم، از تراکتور خورده است.

دروازه‌بان فعلی پیکان، آمار خوبی مقابل پرسپولیس دارد و حریف محبوبی برای سرخپوشان به حساب نمی‌آید. او فصل پیش در آخرین بازی روبروی پرسپولیس، با پیراهن سپاهان به پیروزی رسید و باعث قطعی شدن قهرمانی استقلال شد. لیگ پانزدهم، رفت و برگشت از پرسپولیس پنالتی گرفت و باعث شد آن‌ها 5 امتیاز مقابل ذوب آهن از دست بدهند. پرسپولیس در آن فصل، بخاطر تفاضل گل قهرمان نشد. در جام حذفی همان فصل هم مظاهری و ذوب آهن، پرسپولیس را حذف کردند. لیگ شانزدهم هم درخشش او در بازی رفت، باعث شد پرسپولیس یک بر صفر شکست بخورد و اولین باخت فصل، به تیم برانکو ایوانکوویچ تحمیل شود. مظاهری دروازه‌بان تراکتور در بازی رفت لیگ نوزدهم و شکست پرسپولیس، مقابل تراکتور بود.

مظاهری در 15 بازی مقابل پرسپولیس، آمار 6 پیروزی و 5 شکست را دارد. او در سال‌های درخشان پرسپولیس با برانکو و گل‌محمدی، یکی از معدود بازیکنانی بوده که بارها مقابل این تیم به میدان رفته و تعداد پیروزی‌های او، از شکست‌هایش بیشتر هستند. حالا مظاهری و پرسپولیس، باز هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل به هم رسیده‌اند. پرسپولیسی‌ها برای از دست ندادن صدر جدول، باید بتوانند از گربه سیاه سال‌های اخیرشان عبور کنند. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار