انصراف ستاره ساحل‌عاجی از همبازی شدن با رونالدو

ویلفرد زاها، ستاره ساحل عاجی باشگاه کریستال پالاس، پیشنهاد همبازی شدن با کریستیانو رونالدو در ازای دریافت دستمزدی کلان را از باشگاه النصر عربستان دریافت کرد اما ظاهرا تمایلی به این انتقال ندارد.

انصراف ستاره ساحل‌عاجی از همبازی شدن با رونالدو

به گزارش زنهار؛ ویلفرد زاها، ستاره ساحل عاجی باشگاه کریستال پالاس، پیشنهاد همبازی شدن با کریستیانو رونالدو در ازای دریافت دستمزدی کلان را از باشگاه النصر عربستان دریافت کرد اما ظاهرا تمایلی به این انتقال ندارد.

زاها قصد دارد در پایان فصل جاری کریستال پالاس را ترک کند. علاوه بر النصر باشگاه الاتحاد هم نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده اما او قصد ندارد فوتبال خود را در عربستان ادامه دهد و هیچ یک از این پیشنهادات را قبول نکرده است.

این بازیکن 30 ساله 6 گل در فصل جاری برای کریستال پالاس به ثمر رسانده است. با توجه به اینکه چند باشگاه بزرگ اروپایی نیز خواهان جذب زاها هستند، او ترجیح می دهد فعلا فوتبال خود را در سطح بالا ادامه دهد. بروسیا دورتموند و میلان جدی ترین مشتریان این بازیکن هستند که حاضرند برای جذب او مبلغ خوبی پرداخت کنند.

زاها پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد کریستال پالاس را رد کرده بود. باشگاه انگلیسی حاضر است دستمزد هفتگی او را از 130 هزار پوند به 200 هزار پوند افزایش دهد. رد این پیشنهاد خوب اما نشان می دهد که مهاجم اهل ساحل عاج می خواهد در پایان فصل لیگ برتر را ترک کند اما حضور در فوتبال عربستان و همبازی شدن با رونالدو هم هدف بعدی او نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار