گرد و خاک ساپینتو در استقلال

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال برای دیدار با هوادار تیمش را با همه توان به میدان می فرستد و به هیچ بازیکنی استراحت نخواهد داد.

گرد و خاک ساپینتو در استقلال

به گزارش زنهار؛ در گذشته بارها و بارها شاهد بودیم، مربیان دو تیم در مسابقه پیش از دربی به برخی از مهره های کلیدی استراحت می دادند و اگر یک بازیکن با دریافت یک اخطار دیگر در دربی محروم می شد، در مسابقه پیش از دربی استراحت می کرد اما خبرهای رسیده از اردوی استقلال حکایت از این دارد، سرمربی تیم استقلال در بازی با هوادار از ترکیب اصلی تیمش استفاده می کند و هیچ بازیکنی قرار نیست به بهانه دربی در این بازی استراحت کند.

ریکاردو ساپینتو که یک مربی پرشور و مبارز است و این حس را به خوبی به شاگردانش منتقل کرده، در فصل اخیر بارها و بارها با مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی اش روبرو شده، اما چه در کنفرانس های خبری قبل از بازی و چه در کنفرانس های خبری بعد از بازی به این موضوع اشاره نکرده است. در بازی قبلی مهدی مهدی پور و روزبه چشمی قادر به همراهی تیم نبودند و در بازی با هوادار هم کوین یامگا و رافائل سیلوا در ترکیب تیم آبی به میدان نمی آیند. به نظر می رسد این آسودگی خاطر وی (ساپینتو) به خاطر اعتمادی است که به بازیکنان ذخیره دارد و البته اعتماد به نفسی که با این رفتار به آنها می دهد. در حالی که به خوبی می دانیم در فوتبال ایران اشاره به مصدومیت ها و محرومیت های بازیکن چه در کنفرانس های خبری پیش از بازی و چه بعد از بازی مورد اشاره قرار می گیرد تا در صورت شکست، باخت توجیه شود ودر صورت برد، پیروزی پر رنگ تر جلوه داده شود.

به زعم ریکاردو ساپینتو دیدار با هوادار اکنون مهمتر از دیدار با پرسپولیس است و سه امتیاز دیدار با هوادار است که استقلال را به سمت قهرمانی سوق خواهد داد و دیدار با پرسپولیس هم به وقتش مهم خواهد شد. سرمربی تیم استقلال در صورتی تصمیم به استفاده از همه نیروهایش در بازی با هوادار گرفته که ممکن است برد در این بازی به قیمت از دست دادن یکی دو مهره در بازی دربی تمام شود اما او این موضوع را بیشتر از استراحت دادن به برخی از مهره های کلیدی برای دیدار با پرسپولیس دوست دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار