دخیا: فردا زمان رکوردشکنی است

داوید دخیا انگیزه بالایی برای کلین شیت در بازی فردا برابر سویا و گذر از رکورد پیتر اشمایکل دارد.

دخیا: فردا زمان رکوردشکنی است

به گزارش زنهار؛ داوید دخیا انگیزه بالایی برای کلین شیت در بازی فردا برابر سویا و گذر از رکورد پیتر اشمایکل دارد.

منچستریونایتد فردا در اولدترافورد میزبان سویا در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپاست. داوید دخیا اگر در این بازی دروازه یونایتد را بسته نگه دارد، با گذر از پیتر اشمایکل، رکوردار کلین‌شیت در تاریخ باشگاه منچستریونایتد خواهد شد. هر دو فعلا با 180 کلین‌شیت، مشترکا رکورددار هستند.

دخیا در نشست خبری بازی با سویا و در این رابطه گفت: «شکستن رکورد اشمایکل غرورانگیز است و به آن بسیار افتخار خواهم کرد. الان بهترین زمان برای بسته نگه داشتن دروازه است. بازی حساس و مهمی برابر سویا داریم و نقش من این است که اجازه گلزنی به حریف ندهم. اگر این کار را انجام دهم، قطعا شانس تیم برای پیروزی بیشتر خواهد شد.»

دخیا ادامه داد: «انتقادات همیشه هستند و زمانی که خوب کار نمی‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم، قابل درک هستند. من همیشه هدفم کمک به تیم است و می‌دانم که راضی کردن همه غیرممکن است. نقش خودم در تیم را می‌دانم و فردا همه توانم را در زمین خواهم گذاشت.»

دخیا در مورد وضعیت یونایتد گفت: «فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و اخیرا فاتح جام اتحادیه نیز شدیم. همه از آن قهرمانی خوشحال شدند. در رختکن همه بازیکنان یکدل و متحد هستند و تمام انرژی خود را برای موفقیت یونایتد گذاشته‌اند و خواهند گذاشت. خوب تمرین کرده‌ایم و کاملا آماده بازی فردا هستیم. هنوز در سه رقابت مدعی هستیم و معتقدم یونایتد در مسیر درستی قرار دارد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار