سعید عزت‌اللهی و تیمش حذف شدند

وایله بولدکلاب در روزی که بیشترین میزان تماشاگر را در ورزشگاه خود داشت، کپنهاگن را متوقف کرد.

سعید عزت‌اللهی و تیمش حذف شدند

به گزارش زنهار؛ وایله بولدکلاب در حالی برابر کپنهاگن به میدان رفت که شانس صعود به نیمه نهایی جام حذفی را پیش روی خود می‌دید اما یاران سعید عزت‌اللهی نتوانستند باخت بازی رفت را جبران کنند و به تساوی بدون گل رسیدند که البته نتیجه بدی برابر مشهورترین تیم فوتبال دانمارک نبود.

با این حال نکته جالب این بازی، حضور پرشور تماشاگران وایله در استادیوم اختصاصی این تیم بود. آنها تمام ظرفیت جایگاه تماشاگران تیم میزبان را پر کردند تا پرتماشاگرترین بازی امسال خود را با حضور 10021 نفر در این ورزشگاه نسبتا کوچک رقم بزنند.

 سعید عزت‌اللهی نیز در این بازی حضور کاملی داشت و در دیداری که شاید موردتوجه بسیاری از هواداران فوتبال در دانمارک بود، نقش خود را به عنوان هافبک مرکزی و دفاعی به شکلی مطلوب ایفا کرد.

فوتبال دانمارک این روزها به دلیل آنچه «عید پاک» نامیده می‌شود تعطیل است و به زودی یاران عزت‌اللهی پروژه خود برای بازگشت به لیگ یک را جشن خواهند گرفت.

قرارداد عزت‌اللهی با وایله به زودی به پایان خواهد رسید و این هافبک ملی‌پوش امکان جدایی را خواهد یافت. او البته پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم را هم دریافت کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار