آیا هوادار در مقابل استقلال تاریخ سازی می‌کند؟!

تیم هوادار بلافاصله پس از شکست روز جمعه برابر پیکان، روز شنبه با ترکیبی از بازیکنان جوان تر خود برابر پرسپولیس نیز دیداری دوستانه ای را برگزار کردند و پس از آن روانه استخر شدند تا از حالا خود را برای یکی از مهمترین دیدارهای فصل آماده نمایند.

آیا هوادار در مقابل استقلال تاریخ سازی می‌کند؟!

به گزارش زنهار؛ تیم هوادار بلافاصله پس از شکست روز جمعه برابر پیکان، روز شنبه با ترکیبی از بازیکنان جوان تر خود برابر پرسپولیس نیز دیداری دوستانه ای را برگزار کردند و پس از آن روانه استخر شدند تا از حالا خود را برای یکی از مهمترین دیدارهای فصل آماده نمایند.

هوادار روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برابر استقلالی به میدان می رود که هرگز در تاریخ چهار ساله خود موفق به برتری و حتی کسب تساوی نیز برابر آن ها نشده است و حاصل سه جدال قبلی آبی ها و بنفش های تهرانی صد در صد پیروزی استقلال برابر هوادار بوده است.

ساکت الهامی که ثبت رکوردهای جالبی را در سال های فعالیتش در کارنامه دارد، در قامت سرمربی هوادار چندی پیش موفق شد بنفش های تهرانی را برای نخستین بار در تاریخ فعالیت شان با تجربه شیرین برتری برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران آشنا نماید.

شاید کسب نخستین امتیاز تاریخ این تیم تهرانی برابر استقلال ماموریت جدید و دیگر ساکت الهامی در هوادار باشد که پنج هفته مانده تا پایان رقابت ها در یک قدمی رسیدن به هدف ایده آل و ابتدایی شان یعنی به دست آوردن رتبه تک رقمی در جدول رده بندی قرار گرفته اند.

هوادار اگر چه در قیاس با فصل گذشته با میانگین سنی پایین تری وارد رقابت های فصل جاری شد اما از همان ابتدا عنوان نمود که سودای بهبود رتبه یازدهمی ثبت شده در پایان نخستین فصل ورودش به لیگ برتر را در سر داشته و با ساکت الهامی اما اهمیت ویژه تری به رقابت های حذفی فصل جاری خواهد داد.

هوادار فصل گذشته برابر خلیج فارس لیگ دویی در ماهشهر و در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی شکست خورد و از گردونه رقابت ها خارج شد و دو فصل پیش نیز در همین مرحله برابر آلومینیوم در اراک نتیجه بازی را واگذار کرد و از جام حذفی کنار رفت.

در فصل جاری اما هوادارِ مدل ساکت الهامی با پیروزی خارج از خانه برابر استقلال ملاثانیِ شگفتی ساز در اهواز می تواند برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی صعود کند و چه بسا با مواجهه با یک قرعه مطلوب، با خلق یک شگفتی در چهارمین فصل حیات خود و در دومین فصل لیگ برتری شدنش به مهمترین فینال فوتبال در ایران راه پیدا کند که شاید رویای دیروزشان باشد اما امروز کاملا در دسترس قرار دارد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار