لوک شاو با منچستریونایتد تمدید کرد

منچستریونایتد اعلام کرد که لوک شاو، مدافع چپ ملی پوش انگلیسی، قراردادش را با این باشگاه تا سال 2027 تمدید کرد.

لوک شاو با منچستریونایتد تمدید کرد

به گزارش زنهار؛ منچستریونایتد اعلام کرد که لوک شاو، مدافع چپ ملی پوش انگلیسی، قراردادش را با این باشگاه تا سال 2027 تمدید کرد.

 این مدافع 27 ساله پیش از این تا سال 2024 با منچستریونایتد قرارداد داشت اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا با قراردادی جدید و 4 ساله، او را تا سال 2027 در الدترافورد نگه دارند. 

او در این فصل نمایش‌های خوبی در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ داشت و به همین دلیل مدیران یونایتد متقاعد شدند تا قراردادی طولانی مدت با او امضا کنند.

شاو بعد از تمدید قرارداد به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:"9 سال قبل من با این باشگاه فوق‌العاده قرارداد امضا کردم و خوشحالم که دوران حضورم در اینجا ادامه پیدا کرده است. از زمانی که به منچستریونایتد آمدم، خیلی رشد کردم، هم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک انسان. می‌دانم که در باشگاهی مانند این باید به موفقیت برسید.

ما در ابتدای مسیرمان زیرنظر مربی و کادر فنی‌اش هستیم. ما در این فصل به موفقیت رسیدیم اما می‌خواهیم به چیزهای بیشتری برسیم. فرصت فوق‌العاده‌ای وجود دارد که چیز ویژه‌ای اینجا بسازیم و من می‌خواهم هرکاری می‌توانم برای این تیم انجام بدهم."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار