حمله استقلالی ها به پیج استراماچونی!

اشتباه مدیران سر جای خودش، اما آیا استرا ارزش آن همه احساسات هواداران استقلال را داشت؟

حمله استقلالی ها به پیج استراماچونی!

 به گزارش زنهار، یک سر سوزن تردید هم وجود ندارد که در ماجرای حذف استقلال از آسیا، فقط و فقط مدیران ایرانی گناهکار هستند. آنها با آندرا استراماچونی قرارداد بستند، نتوانستند دستمزد مربی ایتالیایی را به‌موقع پرداخت کنند، او یک‌طرفه فسخ کرد و رفت و حالا هم تأخیر در پرداخت طلب این مربی، منجر به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شده است.

در حقیقت استراماچونی بابت نیم‌فصل کار در استقلال، به اندازه ۲سال دستمزد خواهد گرفت. کار او شاید از جنبه عاطفی و انسانی چندان قابل دفاع نباشد اما به هر حال این مربی ایتالیایی «فرصت‌طلبی» کرده و ترکیب آن با اهمال مدیران ایرانی، منجر به خلق این فاجعه شده است.

حالا هم بعضی‌ها از بی‌اعتنایی استرا در زمینه حذف استقلال گلایه دارند و می‌گویند کاش او حداقل یک پیام همدردی در فضای مجازی منتشر می‌کرد. راستش را بخواهید در این مورد هم نمی‌شود از استراماچونی توقع خاصی داشت. او به‌خاطر پول به ایران آمد و الان هم تنها همین مسئله برایش مهم است.

امروز فقط باید گفت حیف از آن ۹میلیون کامنت که هواداران استقلال در صفحه استراماچونی گذاشتند و او را به رکورددار اینستاگرام تبدیل کردند. آدمی که درست شب بازی، تیمش را ول کرد و از ایران رفت، شاید واقعا لایق آن همه احساسات نبود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار