اسپالتی: حالا فهمیدید میلان قرعه‌ی راحتی نیست؟

ناپولی امشب در خانه‌اش، ورزشگاه دیه‌گو مارادونا، میزبان میلان بود و با نتیجه 4-0 شکست را پذیرا شد. دیدار دو تیم به دلیل اینکه ناپولی و میلان به زودی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس مقابل هم برگزار خواهند کرد از حساسیت زیادی برخوردار بود و درون زمین و در کنار آن با تنش‌های زیادی همراه بود.

اسپالتی: حالا فهمیدید میلان قرعه‌ی راحتی نیست؟

به گزارش زنهار؛ ناپولی امشب در خانه‌اش، ورزشگاه دیه‌گو مارادونا، میزبان میلان بود و با نتیجه 4-0 شکست را پذیرا شد. دیدار دو تیم به دلیل اینکه ناپولی و میلان به زودی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس مقابل هم برگزار خواهند کرد از حساسیت زیادی برخوردار بود و درون زمین و در کنار آن با تنش‌های زیادی همراه بود.

لوچیانو اسپالتی در کنفرانس بعد از بازی خود به عنوان سرمربی ناپولی به دیدارهای آینده دو تیم در لیگ قهرمانان اشاره کرد و گفت این مسابقه به همه کسانی که مدعی بودند ناپولی شانس آورده و قرعه راحتی داشته نشان می‌دهد که میلان را نباید قرعه ساده به حساب آورد.

او همچنین به درگیری لفظی‌اش با پائول مالدینی مدیر روسونری در تونل ورزشگاه اشاره کرد و در این باره توضیحاتی داد.

میلان خوب بود ولی ما ضعیف‌تر از سطح همیشگی‌مان بودیم

میلان امشب عالی بود و عملکرد خیلی خوبی داشت. آنها از همه فرصتهایی که ما خودمان در اختیارشان گذاشتیم حداکثر استفاده را بردند. آنها از همه فضاهایی که ما با دست خودمان در اختیارشان گذاشتیم به شکل درست استفاده کردند و از این نظر کارشان خیلی خوب بود. ما امشب پایین‌تر از سطح همیشگی‌مان بودیم.

مشکل ناپولی ناتوانی در گردش توپ بود

در این بازی همانطور که دیدید در به گردش درآوردن توپ مشکل داشتیم. تا صاحب توپ می‌شدیم سعی می‌کردیم حمله کنیم ولی بدون رعایت اصول بازی‌سازی. چون نمی‌توانستیم توپ را به گردش در بیاوریم حملات‌مان بدون برنامه بود.

نمی‌توانیم فیفادی را بهانه کنیم

بازی را خیلی بد شروع کردیم و ممکن بود گلهای بیشتری بخوریم. ما بین خطوط فضاهای زیادی در اختیارشان گذاشتیم و میلان هم در استفاده از آنها خیلی خوب بود. نباید تاثیر فیفادی را فراموش کنید. خیلی از بازیکنان ما به خاطر سفرهایی که داشتند خسته بودند ولی این بهانه خوبی نیست چون همین شرایط برای میلان هم وجود داشت نه فقط ما. شاید ما بدشانس‌تر باشیم چون بعضی بازیکنان ملی‌پوش ما مثل اوسیمن با مشکل برگشته‌اند.

حالا همه دیدند که میلان قرعه راحتی نیست

زمانی که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شد بعضی‌ها می‌گفتند بین این همه تیم قدرتمند ناپولی شانس آورده و قرعه راحتی دارد. حالا همه دیدند که میلان را نمی‌تون قرعه راحت دانست. همه می‌دانند که میلان تیم بزرگی است و یکی از بزرگان تاریخ چمپیونزلیگ به حساب می‌آید. ولی در بازی‌های آن تورنمنت شرایط به کلی با هر رقابت دیگری فرق دارد و با نگاه کردن به بازی امشب نمی‌شود پیش‌بینی کرد که در آن بازی‌ها چه اتفاقی می‌افتد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار