فردیناند: لیورپول جادوی خودش را از دست داده است

اسطوره شیاطین سرخ درباره عملکرد رقیب دیرینه‌شان در بازی دیروز با سیتی صحبت کرد.

فردیناند: لیورپول جادوی خودش را از دست داده است

به گزارش زنهار؛ لیورپول روز گذشته مقابل منچسترسیتی متحمل یک شکست سنگین شد تا اوضاع این تیم همچنان متزلزل و نابه‌سامان باشد.

ریو فردیناند، مدافع سابق باشگاه منچستریونایتد که هم‌اکنون به عنوان کارشناس در شبکه بی‌تی اسپورت فعالیت می‌کند، در مورد شرایط این روزهای لیورپول و یورگن کلوپ صحبت کرد:

 به نظر می‌رسد که آن‌ها (لیورپول)، جادوی خود را از دست داده‌اند. به سختی می‌توان گفت که دلیل آن چیست. اما وقتی قبل از بازی به هافبک‌ها نگاه کردیم، تک‌تک هافبک‌های سیتی در ترکیب حضور داشتند. مزیت بالایی برای آن‌ها بود.

موضوع خط هافبک یک موضوع نگران‌کننده برای لیورپول است و آن‌ها در تابستان قطعاً به آن خواهند پرداخت؛ اما اگر اکنون طرفدار لیورپول بودم می‌ترسیدم که در پایان فصل جزو چهار تیم برتر نباشیم. تیم‌هایی در رقابت با لیورپول هستند که ثبات بیشتری دارند و به بازی بیشتر احاطه دارند. اوضاع نگران‌کننده‌ای برای لیورپول و تیمش در حال سپری شدن است.

لیورپول پس از شکست مقابل منچسترسیتی، با 42 امتیاز به رده‌ی هشتم جدول لیگ برتر سقوط کرد و 7 امتیاز تا رسیدن به منطقه‌ی صعود به لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. شاگردان کلوپ در دیدار بعدی به مصاف چلسی خواهند رفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار