اریک تن‌هاخ: بازی‌ها از این به بعد مهم می‌شوند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که حساسیت دیدارهای تیمش با نزدیک شدن به پایان فصل بیشتر خواهد شد.

اریک تن‌هاخ: بازی‌ها از این به بعد مهم می‌شوند

به گزارش زنهار؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که حساسیت دیدارهای تیمش با نزدیک شدن به پایان فصل بیشتر خواهد شد.

یونایتد با وجود شکست سنگین برابر لیورپول همچنان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و امیدوار است که با کسب پیروزی در بازی‌ برابر ساوتهمپتون فاصله‌اش را با منچسترسیتی در جایگاه دوم و آرسنال در صدر جدول حفظ کند. 

تعدد دیدارها و فشردگی آنها در طول این فصل به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 قطر در ماه آبان باعث شده که شرایط برای بازیکنان و تیم‌ها دشوار شود اما تن‌هاخ معتقد است که سختی کار تازه شروع شده است. 

 

او در این باره به خبرنگاران گفت:« وقتی فصل رو به پایان می‌رود، بازی‌ها برای هر تیم دشوارتر می‌شود چون فشار بیشتر و بیشتر خواهد شد. شما نیاز به شخصیت، عزم راسخ و مقاومت دارید تا بتوانید نتیجه بگیرید. هر بازیکن و هر تیم نیاز به انرژی بسیار زیادی برای کسب پیروزی در زمین بازی دارد.»

سرمربی یونایتد با اشاره به اهمیت تمرکز روی دیدارهای باقی مانده اظهار داشت:« در حال حاضر تمرکز فقط بازی به بازی است. اولین بازی همیشه مهم‌ترین بازی برای ماست و باید روز یکشنبه برابر ساوتهمپتون به پیروزی برسیم. ما نباید به گذشته نگاه کنیم. فقط باید روی روندی که داریم متمرکز باشیم و هر بازی بهتر از بازی قبلی بازی کنیم.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار