دروازه بان اسبق بارسلونا اصلا پدر خوبی نیست

ماریا موران، همسر سابق یاسپر سیلسن، از این دروازه‌بان هلندی به دلیل ترک کردن خانواده‌اش شکایت کرد.

دروازه بان اسبق بارسلونا اصلا پدر خوبی نیست

به گزارش زنهار؛ ماریا موران، همسر سابق یاسپر سیلسن، دروازه‌بان هلندی سابق بارسلونا، به خاطر ترک خانواده و عدم پرداخت هزینه‌های نگهداری فرزند مشترکشان شکایت کرد.

موران و سیلسن در اکتبر سال 2021 صاحب یک فرزند دختر شدند اما رابطه آنها بعد از این اتفاق خوب پیش نرفت. همسر سابق ملی‌پوش هلندی که خود خبرنگار و مجری ورزشی است مدعی شد که یاسپر حتی در دوران بارداری نیز چند بار او تهدید و مورد آزار قرار داده است.

بعد از این اتفاقات بود که همسر سابق سیلسن از او شکایت کرد. موران بعد از این تصمیم خود گفت: "آن مرد دیگر برایم اهمیتی ندارد. او اصلا پدر خوبی نیست. حالا فقط به دنبال این هستم که فرزندم برای زندگی شرایط مناسبی داشته باشد و سیلسن نسبت به این کار متعهد باشد."

او مدعی شد که سیلسن تهدید به افشای عکس‌های خصوصی‌اش کرده و بارها او ترسانده است اما این بار نمی‌خواهد کوتاه بیاید: "بعد از دو سال سکوت می‌خواهم در مورد حق خود صحبت کنم. او حتی اهمیتی به فرزند خردسالش وقتی که به علت بیماری تنفسی در بیمارستان بود هم نداد. چنین مردی شایسته احترام نیست."

همسر سابق این ستاره سابق بارسلونا که هم‌اکنون در NEC هلند توپ می‌زند چند بار او را متهم به تهدید و آزار کرده اما این بازیکن هنوز هیچ واکنشی به اظهارات او و اتفاقات اخیر نشان نداده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار