پرسپولیس، از قرعه مرگ به قرعه جنگ رسید!

پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف برنده گل‌گهر و فولاد خواهد رفت.

پرسپولیس، از قرعه مرگ به قرعه جنگ رسید!

به گزارش زنهار؛ قرعه‌کشی جام حذفی با دشوارترین قرعه ممکن برای پرسپولیس، به جز دیدار شهرآورد همراه بود. قرمزها که در مرحله قبلی سپاهان را شکست دادند، حالا باید رودرروی برنده گل‌گهر و فولاد بایستند و کار دشواری برای صعود خواهند داشت.

پرسپولیس مرحله قبلی هم بدترین قرعه ممکن را داشت و سرخپوشان با سپاهان اصفهان رودررو شدند. نکته منفی برای تیم یحیی گل‌محمدی این بود که بازی در نقش جهان برگزار شد و شاید سپاهان شانس بیشتری برای صعود داشت اما بازی طور دیگری رقم خورد.

تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه عجیب ۴-۲ سپاهان را شکست دهد و با حذف یکی از مدعیان، به هشت تیم برتر صعود کند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس، پیش از این بازی گفته بود که برنده این دیدار، قهرمان خواهد شد اما حالا یک رقیب دشوار دیگر مقابل این تیم قرار گرفته است.

گل‌گهر و فولاد، آخرین بازی باقیمانده مرحله یک هشتم را روز ۲۶ اسفند در ورزشگاه خانگی سیرجانی‌ها برگزار خواهند کرد. این دیدار به دلیل بازی آسیایی فولاد معوقه شد تا حالا تنها ابهام مرحله یک چهارم نهایی، حریف پرسپولیس باشد.

برای پرسپولیس قرعه ایده‌آل شاید برتری گل‌گهر باشد چرا که در این صورت پرسپولیس قطعا در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود می‌رود و با هوادارانش شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت.

فولاد اما تیمی است که این فصل مقابل پرسپولیس شکست ناپذیر بوده و حالا در صورت صعود به این مرحله، پرسپولیس فرصت شکستن این مطلسم را خواهد داشت.

نکته جالب و مشترک، سرمربیان استقلالی گل‌گهر و فولاد است که جذابیت این بازی را بالا خواهند برد. در فصول اخیر امیر قلعه‌نویی رقیب همیشگی پرسپولیس برای قهرمانی بوده و علیرضا منصوریان هم فصل گذشته با صنعت نفت توانست قرمزها را شکست دهد.

در نهایت حریف هر کدام از این دو تیم که باشد، این بازی جدالی خاص در مرحله یک چهارم خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار