لک‌لک‌ها را عصبانی نکنید

تیم فوتبال لیورپول شب گذشته انتقام شکست سنگین مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از منچستریونایتد گرفت.

لک‌لک‌ها را عصبانی نکنید

به گزارش زنهار؛ تیم فوتبال لیورپول در این فصل از لیگ جزیره شرایط بسیار خوبی نداشت و با از دست دادن بازیکنان کلیدی خود مانند سادیو مانه و چند بازیکن دیگر باعث شد تا عملکرد خوب فصل گذشته خود را زیر سوال ببرد. آن ها در این فصل شکست‌های تلخی را تجربه کردند که موجب عقب ماندن آن‌ها از کورس قهرمانی شد. شاگردان یورگن کلوپ که فکرش را هم نمی‌کردند چنین نتایجی رقم بخورد بهت زده، رقابت‌های لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا را ادامه دادند.

لیورپول در این فصل لیگ جزیره 7 باخت، 6 مساوی و 12 برد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است تا در جدول بعد از آرسنال، منچسترسیتی،منچستریونایتد و تاتنهام در رده پنجم قرار بگیرد. لیورپولی‌ها از ابتدای فصل فراز و نشیب های زیادی داشتند و بردها و شکست های عجیب و غریبی را تجربه کردند. شاگردان کلوپ در هفته سوم لیگ برتر انگلیس 9 بر صفر بورموث را شکست دادند تا برای رقبای خود خط و نشان بکشند اما در ادامه چنین نشد. لک لک‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و مرحله یک هشتم نهایی هم مقابل ناپولی و رئال مادرید شکست های سنگینی را متحمل شدند.

این شکست‌ها گویی کمی به مزاج شاگردان کلوپ خوش نمی‌آید و بعد از این شکست ها عصبانی می‌شوند و انتقام گذشته را از دیگر تیم‌ها می‌گیرند. لیورپول پس از شکست 4 بر یک مقابل ناپولی، گلاسکو رنجرز را در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 7 بر یک نقره داغ کرد. تا خشم لک لک‌ها بیش از پیش نمایان شود. پس از این بازی‌ها لیورپولی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید با نتیجه 5 بر 2 شکست خوردند تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند. همین موضوع باعث شد بار دیگر خشم لک لک‌ها بر انگیخته شود.

آنها این بار شاگردان تن هاگ را نشانه گرفتند و شب گذشته در هفته 26 لیگ جزیره با نتیجه 7 بر صفر آن ها را از پیش رو برداشتند تا سنگین ترین شکست منچستر در این فصل را رقم بزنند. همچنین در این دیدار محمد صلاح مار خوش خط و خال مصری لیورپول با دبل کردن توانست تعداد گل‌های خود در لیگ جزیره برای لیورپول  را به عدد 129 برساند تا به برترین گلزن تاریخ باشگاه بدل شود. صلاح در بازی شب گذشته با دو گل و 2 پاس گل بهترین بازیکن لیورپول و زمین بود. 

چیزی که مهم است و باید به آن توجه کرد خشم لک لک‌ها بوده که همیشه نصیب یک تیم شده است.

در واقع شاگردان کلوپ در عین ناباوری غیر قابل پیش بینی هستند و معلوم نیست که در هر بازی چکار می‌خواهند بکنند.  با این وجود سایر تیم‌ها باید مواظب باشند تا در تور خشم لیورپولی‌ها گرفتار نشوند. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار