چرا محمود فکری اخراج شد؟

سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.

چرا محمود فکری اخراج شد؟

به گزارش زنهار؛ سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.

چند ساعت پس از تساوی پرگل شاگردان فکری در ورزشگاه دستگردی در یک مسابقه پرحاشیه مقابل استقلال خوزستان، درنهایت حسینی‌پور که دل خوشی از محمود فکری نداشت، تصمیم خود را عملی کرد و این مربی را سرانجام کنار زد.

روابط عمومی باشگاه سایپا در توضیح دلیل این تصمیم با اشاره به نظر جمعی اعضای هیئت مدیره درباره آن، اینطور نوشته است: «با توجه به اهداف از پیش تعیین‌شده برای تیم سایپا و عدم نتایج مطلوب با توجه به ظرفیت بالای سایپا در این فصل تصمیم بر ایجاد تغییرات در راس کادر فنی این تیم اتخاذ شد و بدین منظور پایان همکاری با محمود فکری اعلام و سیدمهدی حسینی‌نسب از مربیان باسابقه و سازنده فوتبال ایران که پیش از این نیز به‌عنوان دستیار و مدیرفنی در این تیم فعالیت داشت به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.» 

البته پیش از این محمود فکری پس از شکست مس شهربابک در گفت‌وگو با خبرنگاران گفته بود که مدیران باشگاه به او اطلاع داده‌اند در صورتی که از دو مسابقه بعدی تیمش به دو پیروزی دست پیدا نکند، او را از هدایت تیم کنار خواهند گذاشت.

جرقه این جدایی ناگهانی اما هفته‌ها قبل زده شده بود؛ جایی که فکری دستیار خود، یعنی حسینی‌نسب را کنار گذاشت و مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت این چهره را به عنوان مدیر فنی تیم معرفی کند. تصمیمی که به شدت سرمربی تیم را عصبانی کرد و فکری پس از یک درگیری خانوادگی در تمرین پیش از مصاف با مس شهربابک، در مصاحبه با خبرنگاران پس از پیروزی در این مسابقه به جزئیات آن پرداخت و با ادبیات تندی علیه کارشکنی مدیران باشگاه صحبت کرد و از آنها خواست به هیچ وجه در مسائلی که در حیطه او قرار دارد، ورود نکنند.

حالا چند روز پس از این مصاحبه تند و در شرایطی که امروز محمود فکری پس از یک روز پرحاشیه دیگر مقابل استقلال خوزستان که با تساوی 2 بر 2 تمام شد، سعی کرد در واکنش به سوالی درباره مدیران باشگاه با ملاطفت بیشتری پاسخ بدهد، اما به نظر می‌رسد حسینی‌پور سر حرف خود که کسب دو پیروزی از دو مسابقه هفته 22 و 23 بوده باقی مانده و به همین دلیل ساعاتی پس از تساوی مقابل شاگردان سیروس پورموسوی حکم انتخاب سرمربی جدید سایپا را بدون اینکه نامی از فکری بیاورد، امضا کرده است.

سایپا در پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با کسب تساوی خانگی 38 امتیازی شد و با فاصله 1 امتیازی نسبت به تیم سوم، یعنی خیبر خرم‌آباد، رتبه دوم جدول را پس از شمس آذر قزوین که فاصله خوبی از رقبا گرفته، در اختیار دارد.

بی‌شک حسینی‌نسب که پیش از این به عنوان دستیار محمود فکری و سپس مدیر فنی تیم مسئولیت داشت، حالا وارد چالش بسیار دشواری شده که باید دید با چه عملکردی برای او و نارنجی‌پوشان در دومین سال حضورشان در لیگ دسته اول همراه خواهد شد؛ چالشی که به زودی با مصاف برابر ون‌پارس در اصفهان آغاز خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار