کواراتسخلیا به‌راحتی در رئال می‌درخشد

مدیر آکادمی باشگاه دیناموتفلیس معتقد است خویچا کواراتسخلیا می تواند به راحتی در رئال مادرید بدرخشد.

کواراتسخلیا به‌راحتی در رئال می‌درخشد

به گزارش زنهار؛ درخشش خویچا کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی در این فصل باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب او علاقه‌مند شوند. این بازیکن تابستان گذشته با قراردادی تنها به ارزش 10 میلیون یورو از دینامو تفلیس گرجستان به ناپولی ملحق شد و بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌های ایتالیایی نسبت به خرید او بدبین بودند. او اما به قدری خوش درخشیده که شایعاتی در مورد علاقه رئال برای جذب او شنیده می شود و اینکه باشگاه مادریدی حاضر است تا 100 میلیون یورو برای او هزینه کند. او تا به اینجای فصل در 27 بازی برای ناپولی 12 گل زده و 15 پاس گل داده است.

آندرس کاراسکو، مدیر آکادمی فوتبال دیناموتفلیس، که زمانی در لاماسیا بارسلونا فعالیت می کرد، در مورد این ستاره گرجستانی گفت:«من خویچا را زمانی که فوتبالش را در دینامو شروع کرد می شناسم. او حتی بهترین بازیکن آکادمی هم نبود ولی به سرعت پیشرفت کرد. او حالا مزد تلاش و تمرینات سخت خودش را می گیرد، ضمن اینکه بازیکن بسیار بااستعدادی است.»

کاراسکو ادمه داد:«من در آکادمی بارسلونا بوده ام و می دانم برای بازیکنان آکادمی رسیدن به تیم اول باشگاه چقدر سخت است و چه پتانسیل ذهنی بالایی را می طلبد. من شاهد رسیدن آندرس اینیستا به تیم اول بارسا بودم و خویچا من را به یاد او می اندازد. فکر نمی کنم ناراحت شود اگر بگویم او از کودکی هوادار رئال بود و دوست دارد روزی برای این باشگاه بازی کند. معتقدم پیوستن به رئال برای او اتفاقی خارق العاده خواهد بود. خویچا از نظر من کاملا مناسب فلسفه رئال است و می تواند به راحتی آنجا بدرخشد. همه رئال را عنوان تیمی مبارز که هرگز تسلیم نمی شود، می شناسیم. خویچا دقیقا همین خصوصیات را دارد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار