تمدید قرارداد ستاره بایرن‌مونیخ روی دیوار

باشگاه بایرن مونیخ از تمدید قرارداد ماکسیم چوپوموتینگ به مدت یک سال دیگر خبر داد.

تمدید قرارداد ستاره بایرن‌مونیخ روی دیوار

به گزارش زنهار؛ باشگاه بایرن مونیخ از تمدید قرارداد ماکسیم چوپوموتینگ به مدت یک سال دیگر خبر داد.

ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم 33 ساله کامرونی که در فصل جاری بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای خود را به ثبت رسانده، بعد از مذاکره با مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید یک ساله قرارداد خود به توافق رسید.

ماکسیم چوپوموتینگ که طی 24 بازی این فصل 15 گل برای بایرن به ثمر رسانده، طبق قرارداد جدیدی که امروز آن را به امضا رساند، تا تابستان سال 2024 در این تیم آلمانی بازی خواهد کرد.

باشگاه بایرن مونیخ برای اعلام خبر تمدید قرارداد ماکسیم چوپوموتینگ برنامه ویژه‌ای داشت و تصاویر و ویدیوهای جالبی به مناسبت آن در توئیتر خود منتشر کرد؛ در این تصاویر ستاره خط حمله بایرن با یک اسپری به سبک گرافیتی‌نویس‌ها، روی دیوار تاریخ جدید (2024) قرارداد خود را نوشته و مقابل آن عکس یادگاری می‌گیرد.

چوپوموتینگ بعد از تمدید با بایرنی‌ها از این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و گفت: "از اینکه می‌توانم مدت بیشتری در بایرن مونیخ حضور داشته و از ماجراجویی‌ها لذت ببرم، بسیار خوشحال هستم. امیدوارم که در این مدت بتوانم باز هم با بایرن جام‌های بیشتری کسب کنم."

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز در این خصوص گفت: "از اینکه چوپوموتینگ یک سال دیگر کنار ما خواهد بود خوشحالیم. او هنرمندانه با توپ کار می‌کند و عملکرد بسیاری خوبی در سال‌های اخیر داشته است. او به خوبی در نیم فصل اول خلاء مهاجم مرکزی را در تیم پر کرد و از عملکردش کاملا راضی هستیم."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار