رییس لالیگا: من فوبیای بارسلونا ندارم

خاویر تباس رییس لالیگا هرگونه نفرت از باشگاه بارسلونا را صراحتاً تکذیب کرد.

رییس لالیگا: من فوبیای بارسلونا ندارم

به گزارش زنهار؛ درگیری میان خوان لاپورتا و خاویر تباس رییس لالیگا به خاطر پرونده «بارسا گیت» بالا گرفته است. پرونده ای که به خاطر پرداخت غیرقانونی هفت میلیون یورو از جانب بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا به بزرگ ترین رسوایی تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شده است. 

به نقل از فوتبال اسپانیا، خاویر تباس بعد از این خبر، به رسانه ها اعلام کرد که خوان لاپورتا در صورت نداشتن یک توضیح مناسب، باید از سمتش در بارسلونا کنار بکشد که این موضوع اصلاً به مذاق لاپورتا خوش نیامد و او در جواب به رسانه ها گفت که تباس از او و بارسلونا اصلاً خوشش نمی آید و همیشه مانعی بر سر راه کاتالان‌ها می گذارد. 

حالا تباس در جواب لاپورتا گفت: "من هیچ مشکلی با بارسلونا ندارم و خودش نیز خوب می داند. فوبیا بارسلونا؟ مسخره است. قوانینی هستند که باید آن را رعایت کرد. لاپورتا نمی تواند هیچ کارمندی در لالیگا پیدا کند که من به آن گفته‌ام از بارسلونا خوشم نمی آید."

تباس همچنین در ادامه گفت: "تمام باشگاه‌های اسپانیایی و دیگر باشگاه‌های اروپایی، باید کارهایشان را به صورت شفاف انجام دهند. نباید هیچ مخفی کاری صورت بگیرد."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار